Van mijn werkgever mag ik een laptop uitzoeken voor maximaal 600 euro (exclusief btw, 730 inclusief). Ga er dagelijks op werken, op kantoor met bluetooth toetsenbord en muis en full-HD scherm erbij aan.
Wat ga je met je laptop doen?
Kantoorapplicaties op draaien als Google Chrome (veel webbased applicaties) en het office pakket. Daarnaast reis ik als consultant veel met de auto naar klanten toe om ze uitleg te geven over onze webbased software. (werk bij een software-ontwikkelaar). Hier maak ik gebruik van eigen laptop.
Wat is je budget?
Zoals gezegd, 600 euro exclusief b.t.w.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat regelmatig mee, maar echt rekening houden hiermee hoeft niet. Op dit moment gebruik ik een HP HDX18 laptop (18") en de laptop wordt ter vervanging hiervan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen speciale wensen ten aanzien van het merk. Als het maar een windows-pc is. Geen chromebook of Apple.
Heb je nog speciale eisen/wensen?
Het liefst de volgende minimale specificaties:
- i5 of hoger
- 8gb intern geheugen
- Wifi ac
- Bluetooth
- minimaal schermresolutie van 15" met een full-HD scherm (1920x1080)
Wensen:
- Het aller liefst, maar is geen directe must met touch-screen.
- vingerafdruk inloggen
- cardreader
- USB-C
Wie weet er een goede voor mij die aan bovenstaande eisen voldoet? Zie graag jullie reacties tegemoet
Wat ga je met je laptop doen?
Kantoorapplicaties op draaien als Google Chrome (veel webbased applicaties) en het office pakket. Daarnaast reis ik als consultant veel met de auto naar klanten toe om ze uitleg te geven over onze webbased software. (werk bij een software-ontwikkelaar). Hier maak ik gebruik van eigen laptop.
Wat is je budget?
Zoals gezegd, 600 euro exclusief b.t.w.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat regelmatig mee, maar echt rekening houden hiermee hoeft niet. Op dit moment gebruik ik een HP HDX18 laptop (18") en de laptop wordt ter vervanging hiervan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen speciale wensen ten aanzien van het merk. Als het maar een windows-pc is. Geen chromebook of Apple.
Heb je nog speciale eisen/wensen?
Het liefst de volgende minimale specificaties:
- i5 of hoger
- 8gb intern geheugen
- Wifi ac
- Bluetooth
- minimaal schermresolutie van 15" met een full-HD scherm (1920x1080)
Wensen:
- Het aller liefst, maar is geen directe must met touch-screen.
- vingerafdruk inloggen
- cardreader
- USB-C
Wie weet er een goede voor mij die aan bovenstaande eisen voldoet? Zie graag jullie reacties tegemoet
[ Voor 2% gewijzigd door johannesberg740 op 04-07-2016 16:10 . Reden: Eisen/wensen beter gespecificeerd ]