Stille muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevenhuis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 00:03
Nog een poging.

Ik ben op zoek naar een stille muis, die geen klik geluiden maakt.

Ik heb in het verleden een Nexus muis gebruikt maar die worden niet meer verkocht en ook van andere aanbieders zie ik geen muizen meer. :'(

Het gaan dus voornamelijk om de klikgeluiden van de muis.

Ik heb tijdelijk even een "Tuscani" stille muis van eBay gekocht, een stille en goedkope muis, maar dus ook waardeloze kwaliteit, de onderzijde van de muis is niet plat, en het wieltje hield er na een paar maanden al mee op.

Ook had ik een Speedlink Calado Silent Mouse geprobeerd, welke ook zeer waardeloos was. Hij werkt niet goed met mijn KVM en rechtstreeks op de computeer bewoog hij ook zeer slecht. Meteen terug gestuurd.

Ik had mijn Nexus muis proberen schoon te maken en er nieuwe skates onder te zetten, maar helaas na het in elkaar zetten, werkte hij niet meer goed, hij gaat alle kanten op, ik heb geen idee hoe dat kan.

Voor de duidelijkheid, het gaat dus niet om zomaar een leuke muis, hoe tevreden u ook met u eigen muis bent, ik zoek er alleen een zonder klikgeluiden.

Het liefst een bekabelde (omdat ik een KVM gebruik en verschillende OS'en) maar alle stille muizen zijn welkom.

Echter graag ook GEEN touch muis, die zijn ook niet geschikt voor mijn toepassingen.

* Geen luide klik geluiden
* Het liefst bekabelt
* Geen Touch mouse

Dus weet iemand wellicht of er nog andere muizen zijn die geen luide klikgeluiden maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
En anders een DIY-projectje met een goedkope muis die je nog hebt liggen?

Ninja-Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevenhuis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 00:03
Hehe flauwe moderators ontevreden dat ze mijn topic niet weer hebben kunnen sluiten omdat het in de verkeerde groep stond, ik had het alweer hier neergezet kindjes.

Maar goed, wat betreft de DIY Ninja stille muis is wel leuk, maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen in omdat mijn nexus muis er ook na openen me opgehouden is, ik heb geen idee wat voor soort beveiliging ze inbouwen. Om nog maar te zwijgen over het "even open maken" van switches in de muis.

Wat betreft de Nexus muis op Amazon, ik had niet gekeken op de Duitse Amazon maar wel op nader en daar was er nog maar zeer weinig voorraad, wat nogal een risico is om dat te bestellen, omdat de muis al een tijd niet meer gemaakt wordt. Ik heb ook geen creditcard wat Bestellen via Amazon eigenlijk ook onmogelijk maat, maar wellicht dat ik een Duitse webshop kan vinden.

Nog wat verder gekeken, maar ik be er geen vertrouwen in dat het aanbod van de Nexus muizen op Amazon.de nog werkelijk voorradig zijn.

Ik vraag me wel af of er nog alternatieven zijn, voor een gruisloze muis.

[ Voor 11% gewijzigd door fevenhuis op 05-07-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:50