Toon posts:

Kitpack importeren op spel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 789911

Topicstarter
Mijn vraag
...Hoe kan ik een kitpack importeren op mijn Pes 2016(ps4)?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Reeds kitpack(afbeeldingen) op usb stick gezet en op ps geeft deze een lege map aan.

Dank je!

Binthe ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PES 2016 is the best football game of all time, but one thing is missing: most of the licensed kits for English and Scottish teams. Good job then that adding the official jerseys (as well as league emblems and club badges) is easy: below is a step-by-step guide on how to import and get them into the game.

Note: at this time we can only confirm that this works on the PS4 version of PES 2016. The Xbox One version of the game has different parameters for importing user-generated content, and as such not all of the elements listed below can be uploaded.

PES 2016 Guide – How to add fully licensed kits and team badges

On a USB device, create a folder called WEPES. Drop the jerseys and badges you've acquired in there. While creating this guide we've been using Glen Patterson's excellent kits, which will be found over at PESWorld when the game launches.

Step One: Load up PES 2016 and go to Edit mode. From there, select import images, and copy the kits from the USB.

Step Two: Following that, enter the 'teams' section of Edit mode, choose a team, and select 'strip'. From there you'll be presented with home, away, and keeper kits. Pressing Square enables you to add a third kit.

Step Three: Find the kit you want to change (for example, Chelsea's home shirt), select it, and then choose the 'paste image' option. Navigate through your imported kits until you find the corresponding strip, and that's that.

Step Four: To add Premier League badges and club crests, follow the same steps but instead of selecting 'strip' after you've found the team you want to change, select the relevant option.
Of is dit niet wat je bedoelt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee