Allround desktop die lang meegaat

Pagina: 1
Acties:

• Vinobe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-10 01:50
Hallo allen,

Reeds enkele jaren heb ik interesse in het bouwen van desktops, al heb ik dit nog nooit gedaan. Ik keek de laatste jaren regelmatig buildguides van bekende Youtube kanalen zoals LinusTechTips, AwesomeSause en vele anderen. Nu ik vast werk heb begin ik toch stilaan te denken aan zelf een desktop te bouwen (Over 2-3 maand). Ik denk dat alle componenten die ik geselecteerd heb compatibel zijn en zouden moeten passen in de case enzovoort, mijn vraag is dus of jullie dit kunnen bevestigen, en eventueel kunnen corrigeren of suggesties doen waar er onlogische dingen zitten. Het is voor mij momenteel eerder om bij te leren en om te kijken voor mezelf of de vele tutorials kijken iets van echte kennis heeft opgeleverd, zodat ik dan over 2-3 maand echt een build kan doen. Al dan niet van onderstaande samenstelling. Alvast bedankt,

Vincent

-----------------------------------------------------------------

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alles :) Van gaming tot video editting tot 3D rendering (cpu) tot web development en multimedia.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals bij iedereen zo laag mogelijk voor de specs die ik wil. Ik hoopte toch niet boven de 1400 euro te gaan. Minder mag ook :p

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm: LG 22EA53 IPS LED.
( = 1920x1080. Momenteel heb ik geen interesse in 4K, mogelijks wel in 2de 1080 scherm.)
Dvd drive(s): Ik heb er nog werkende 4 liggen uit enkele oude pc's van familie. Ik veronderstel dat 1 ervan wel zal passen. Dvd speler lijkt me eigenlijk zelfs overbodig maar zal ik er insteken voor enkele oude games die een fisieke dvd nodig hebben om te starten. Bluray gebruik ik ook niet.
DVD-drives (Iemand 1 nodig in de buurt van Antwerpen? :p €5 )

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een straffe desktop waar ik 10 jaar mee verder kan...
Mijn eerste laptop ging 7 jaar mee, mijn huidige gaat al 5 jaar mee ondertussen en doet het nog altijd perfect. (Toegegeven, wel 2x koelpasta vervangen + restore to factory gedaan om hem clean te houden enzovoort)
Als de nieuwe desktop 5 jaar up to date & high end is, en dan 5 jaar "oud" kan ik daar zeker mee leven ;)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & Nvidia. Verder gewoon degelijke merken met lange levensduurte.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.v.t.

Ga je overklokken?
Neen, daar heb ik niet echt interesse in. Ik wil een degelijke machine die niet stuk gaat. En zover ik begrijp brengt overklokken betere performance maar kan het in sommige gevallen de levensduurte verkorten en dat is het mij niet waard. Overklokken is een topic dat me niet echt boeit dus.

Wat verwacht je van ons?
Feedback over mijn keuzes. Past alles bij elkaar? Zijn er dingen overkill of juist te zwak in verhouding met de rest van de onderdelen? Ik wil vooral echt leren over hoe je een systeem samenstelt. Opbouwende of lange reacties zijn ten zeerste welkom. Ik schrijf ook altijd boeken van forumtopics ;)

Inspiratie hardware:
Mijn interesse werd gewekt door onderstaand prebuild systeem. Enkel wou ik liever i7 voor de extra logische cores, een ssd voor het OS en software + eventueel meer ram moest dat nodig zijn.
http://www.enter247.nl/sh...ucts.view&product_id=1572
Achteraf gezien meer in de trant van onderstaande desktop, alleen vind ik dat een verschrikkelijk lelijke case en ben ik fan van de mooie slicke gladde cleane case van bovenstaand model.
http://www.enter247.nl/sh...ucts.view&product_id=1564
Mijn keuze van hardware is dus ook een soort samenvoegsel/variant op bovenstaande 2 builds.

Keuze hardware:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 348,79€ 348,79
1MSI Z170A SLI Plus€ 129,91€ 129,91
1Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming€ 524,14€ 524,14
1Toshiba DT01ACA100, 1TB€ 45,57€ 45,57
1Sharkoon VS4-W Window€ 29,95€ 29,95
1be quiet! SHADOW ROCK 2€ 37,-€ 37,-
1Crucial Ballistix Elite BLE2C8G4D26AFEA€ 69,-€ 69,-
1EVGA SuperNOVA 650 GS (V2)€ 94,50€ 94,50
1Samsung 850 EVO 250GB€ 87,95€ 87,95
1Sharkoon Media Reader III€ 9,-€ 9,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.375,81

Keuze redenen:
CPU:
- Graag had ik een i7 in verband met de extra logische cores die cpu rendering toch een stuk sneller maken. Aangezien mijn build gebaseerd is op die van enter247.nl koos ik voor een 1151 socket en dan is deze processor de enigste keuze. De K versie kost ongeveer 40 euro extra t.o.v. de gewone versie maar heeft dan wel een hogere kloksnelheid. Iets wat ik het geld wel waard vind i.v.m. toch net iets langer mee te kunnen met de evoluerende technologie. (niet-outdatend-heid of hoe noem je dat :p )
Mobo:
- Gekozen wegens de 1151 socket en looks. Aangezien ik niet zo'n super fan ben van de rode accenten die je in veel gaming moederborden ziet koos ik dit zwart-zilveren exemplaar. De zwarte MSI stijl van dit mobo vind ik echt wel nice. Andere factoren die me voor dit mobo deden kiezen is dat ik 11 fase...dinges... tel op het mobo, wat blijkbaar ook bijdraagt aan de kwaliteit en levensduurte van het mobo volgens LinusTechTips. Verder ondersteunt dit mobo ook Nvidia SLI, al heb ik momenteel niet echt plannen voor een 2de grafische kaart toe te voegen. Ook zag ik dat de SATA poorten niet vlak onder de PCI poort voor de GPU liggen en ook zijwaards staan waardoor er zeker geen conflict kan komen tussen de kabels en de GPU. Iets wat ik bij andere mobo's soms wel zag, o.a. bij degene die gebruikt wordt in bovenstaande prebuild systemen waarop ik mijn systeem inspireer. Als er andere mobo's zijn met dezelfde voordelen/specs voor minder geld, let me know.
- GPU:
Simpelweg omdat dit volgens mij de beste GPU op de markt is momenteel, op zijn grote broer de GTX 1080 na. Maar die kost een stuk meer en bied voor de games die ik speel (zie onderaan) niet veel extra. De gekozen GTX 1070 zal daarom volgens mij minstens 5-6 jaar kunnen meegaan voor de games die ik speel en lijkt me daarom een goede keuze. Ik koos niet voor de MSI versie hiervan omdat die veel rode accenten heeft en meer kost voor slechts een klein beetje hogere frequentie. De Gigabyte versie ziet zwart en heeft RGB leds die ik dan zelf op vermoedelijk blauw kan instellen. Dat kleine frequentieverschil met de MSI versie boeit me niet echt. Een extra voordeel aan deze kaart vind ik Semi-passieve fans, die als ik het goed begrijp dus niet draaien (en geluid maken) als de GPU niet belast worden?
- HDD:
Random 1TB 7200rpm drive gekozen van een bekend merk. Geen speciale redenen. Zal puur voor data zijn.
- Case:
Ik houd van slick en clean design. Deze case paste dan ook perfect in het plaatje voor een aantrekkelijke prijs. Het raampje opzij vind ik een leuke extra om zicht te geven op de hardware. De case zelf bevat 2 fans waarvan de achterste ook RGB leds heeft die dan samen met de GPU blauw kunnen zijn, wat ook de accentkleur van deze case is. Het enigste waar ik me vragen bij stel is airflow. Er zit een fan preinstalled in aan de voorzijde, maar hier is staat een front pannel voor, dus ik vraag me af in welke mate die fan iets nuttigs kan doen. De GPU zou normaal moeten passen als ik de afmetingen ervan en de spec sheet van de case bekijk. Er is 16cm plaats voor een cpu koeler, exact dezelfde hoogte als de gekozen cooler.
http://en.sharkoon.com/Do...-W/datasheet_vs4-w_en.pdf
- CPU cooler:
Gewoon gekeken naar prijs/kwaliteit, afmetingen, socket, noise. Met 160mm hoogte zou deze net in de case moeten passen, al gok ik dan dat hij tegen het raampje aanzit. Kan dit of is dat risky? Watercooling is iets dat me niet echt interesseert. Kans op lekken en weetikveel, dat is het me het geld en risico niet waard.
- Ram:
Random 16gig DDR4 gekozen van een bekend merk. Gekozen voor 2 sticks i.p.v. 4 sticks om extra plaats over te hebben en conflicten te vermijden met de cpu cooler.
- Voeding:
De build waarop ik men systeem inspireerde gebruikte 600W 80+ bronze voedingen. Ik koos deze 650 watt 80+ gold versie voornamelijk omdat die modulair is en ik dan zelf cable management kan doen aangezien dit ook voorzien is in de case. Geen idee of die 50 watt extra nodig is, maar ik vond geen 600 watt voeding die modulair was volgens mij. EVGA lijkt me ook een betrouwbaar, degelijk merk?
- SSD:
Ik wil gewoon graag een SSD, voorbehouden om het OS op te zetten en alle programma's (adobe cc enzovoort). Games en bestanden zullen dan allemaal op de HDD komen.
Samsung EVO schijven krijgen algemeen precies hele goede beoordelingen, zien er degelijk uit voor een ok prijs. Ik vraag me af of een 128gig schijf misschien ook al genoeg is voor hoe ik het zie?
- Media reader:
Gewoon de goedkoopste SD card lezer toegevoegd voor het lezen van de sd kaartjes en dergelijke van mijn gopro en digitale camera. Dat deze toevallig ook van Sharkoon is, het merk van de case, is dan een toevallig voordeel.
- Overig:
DVD drives heb ik dus nog liggen, en ook coolpasta heb ik 2 tubes liggen. (Thermalright Chill Factor 3 die ik gebruik in mijn laptop + verkeerd geleverde Noctua NT-H1) Als ik dingen vergeten ben, let me know.

Games die ik speel:
Gaande van games als Counterstrike en League of legends die totaal geen GPU nodig hebben tot games als Assassins creed, Planet Coaster, The division enzovoort, wat dan games zijn die de gekozen GPU met de vingers in de neus zou moeten kunnen draaien. Alsook de volgende paar jaar.

Software die ik gebruik:
Gaande van zwaardere programma's zoals Adobe suite (Premier/AfterEffects/Photoshop/...) en 3D rendering op de cpu (Denk aan Cinebench achtige dingen) tot simpele tekstverwerkers zoals Sublime tekst bij web development taken.

Een lange post, I know, maar ik hoop er veel van bij te leren door jullie reacties. ;)
Geef commentaar en suggesties zoveel je wil, zelfs al kraak je de build volledig af. Ik kan er enkel iets van bijleren. Maar houd het vriendelijk ;)

Bedankt
Vincent (22)

[ Voor 100% gewijzigd door Vinobe op 04-07-2016 14:40 . Reden: Verbeteren van typo's en zinsconstructiefouten na 1ste post. ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
Ik zou willen zeggen dat ik er iets aan toe kan voegen, maar eigenlijk lijkt het er op dat je je huiswerk heel goed gedaan hebt en weet wat je wilt.

Als je niet gaat overclocken, kun je ook een niet K processor en een niet Z moederbord pakken, maar deze CPU is wel ietsjes sneller dan de niet K variant en wellicht is er geen mooi moederbord in de B of H chipset variant.

Uiteindelijk is het veelal tientjes werk en als je dit het waard vind qua looks en het beetjes extra snelheid, dan lijkt het me een best goede keuze. Ook met het oog op het Windows in de behuizing.

Je zou omdat je niet van roodtinten houdt, ook kunnen kiezen voor één van deze twee:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/551773;547969/

Waarbij afgezien van het goudachtige op de kaart van de Asus, deze toch wel de betere keuze lijkt.
Die fan draait niet wanneer de kaart niet boven een bepaalde temperatuur uit komt.
Lijkt mij in meer opzichten erg interessant.
Zomaar een idee iig.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 04-07-2016 14:38 ]

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-11 22:17

J8S

Het schijnt dat Sharkoon cases niet de bepaald de beste zijn qua airflow etc. Ga voor een iets duurdere maar veel betere case zoals deze: pricewatch: NZXT S340 Zwart

Overigens geef je ook aan dat je niet gaat overclocken, waardoor je dus gewoon voor de non-K versie van je processor kan gaan en ook een goedkoper moederbord.

[ Voor 25% gewijzigd door J8S op 04-07-2016 14:40 ]

• Vinobe
Arunia schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:34:
Ik zou willen zeggen dat ik er iets aan toe kan voegen, maar eigenlijk lijkt het er op dat je je huiswerk heel goed gedaan hebt en weet wat je wilt.
Bedankt, dat is alvast goed nieuws om horen. d:)b
Als je niet gaat overclocken, kun je ook een niet K processor en een niet Z moederbord pakken, maar deze CPU is wel ietsjes sneller dan de niet K variant en wellicht is er geen mooi moederbord in de B of H chipset variant.
J8S schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:39:
Overigens geef je ook aan dat je niet gaat overclocken, waardoor je dus gewoon voor de non-K versie van je processor kan gaan en ook een goedkoper moederbord.
Bedankt voor de info. Ik dacht dat die K gewoon betekende dat het een (snellere) variant was, maar dankzij jullie en deze interessante link begrijp ik nu dat dit staat voor 'unlocked' en wat dat betekend. Je hebt gelijk dat ik niet van plan bent de CPU te overklokken. Echter vond ik in een forumtopic op een andere website de tip om bijvoorbeeld je CPU de eerste 5 jaren niet te overklokken, en hem pas daarna (wanneer ook de garantie voorbij is) wat te overklokken om hem terug wat extra juice te geven om weer wat langer mee te kunnen. Dat lijkt me inderdaad wel een groot voordeel en een goed idee dat past in de mindset van een pc te bouwen die lang meegaat. Ik zag ook deze video van LinusTechTips waarin ze deze exacte CPU overklokken tot een dikke 4.6 GHz, wat toch een heel stuk meer is dan de standaard versie van deze CPU. Ik ga dus toch bij de K versie blijven, die 40~50 euro is het me wel waard, zelfs al voor de extra snelheid bij niet overclocken. Bedankt voor de tip.

Chipset varianten is iets dat ik nog niet goed begrijp en waar ik me nog in moet verdiepen. Ik had reeds gefilterd op H en Z chipsets omdat deze gebruikt werden in de 2 inspiratie builds (zie OP) zonder eigenlijk te weten wat de verschillen zijn. Bij de H chipsets had ik gewoon een vrij "goedkoop" gevoel met al die koperkleurige koelvinnen, iets wat ik niet zag bij de Z chipsets. Vandaar de keuze voor Z. Ik zal me nog beter informeren over dit onderwerp en dan ook de B chipsets bekijken die jij vermeld. Bedankt.
Je zou omdat je niet van roodtinten houdt, ook kunnen kiezen voor één van deze twee:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/551773;547969/
Waarbij afgezien van het goudachtige op de kaart van de Asus, deze toch wel de betere keuze lijkt.
Goede opmerking! Ik dacht dat de oranje strepen op de kaart die ik gekozen had gewoon oranje led stroken waren, maar bij nader inzien blijkt dat dus gewoon plastic te zijn en zitten de RGB led bij die kaart ergens anders. Als ik kijk naar je suggesties spreekt de Asus versie mij direct aan wegens de net iets hogere nominale kloksnelheid, de 2 hdmi's en de RGB led accenten vooraan. Mijn budget doet me echter naar de MSI versie nijgen waarmee ik dan ongeveer 50 euro uitspaar die ik kan spenderen aan een betere case. :? Spijtig van de RGB led accenten dan. ;( Voor de zichtbare goudkleurige SLI pinnen op de MSI kaart kan ik dan wel een zwart kapje 3D-printen in de stijl van de rest van de build om die kleur weg te werken. O-)
J8S schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:39:
Het schijnt dat Sharkoon cases niet de bepaald de beste zijn qua airflow etc. Ga voor een iets duurdere maar veel betere case zoals deze: pricewatch: NZXT S340 Zwart
Bedankt voor de tip! Ik had al zo'n vermoeden i.v.m. de airflow bij de Sharkoon case. De case die jij aangeeft ziet er ook echt heel goed uit. Helemaal in de stijl die ik zoek, zeker omdat er een optie is voor blauwe accenten. _/-\o_ Ik merk echter dat ik er geen DVD drive in kan steken wat ik toch wel een nadeel vind. :| Desondanks de algemene goede score lees ik in de reviews toch ook wel wat negatieve reacties in verband met kwaliteit van het glas (krassen), en loskomen van lak en andere zaken. Ik zoek nog even voort naar een gelijkaardige case (of voel je vrij nog een andere suggestie te doen). Ik heb nu toch een beetje meer budget over voor een iets duurdere case wegens het kiezen van een andere GPU.

Alvast bedankt voor de reacties, ik heb er alvast iets van geleerd.
Voel je vrij om nog verdere suggesties en reacties te geven op de originele of aangepaste build.

Vincent

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
DVD is in mijn ogen erg achterhaald. zelf heb ik er al jaren geen en heb hem ook nooit gemist. vind persoonlijk ook dat zon drive de strakte van een case een beetje achteruit haalt. de games waar je het over hebt zijn in de meeste gevallen ook wel voor enkele euros op g2a te vinden.
de s340 is een hele goede suggestie, al heb ik zelf gekozen voor zijn grote broer de h440. beide prachtige designs. keep in mind de h440 kost het dubbele.

de 6700k zou ik er gewoon in houden , puur vanwege het feit dat het je eventueel extra levensduur kan geven. de meerprijs is op dit budget ook wel te verantwoorden.

quo voeding zou ik gaan voor de corsair rm550x. is toch net wat beter dan de EVGA. heeft mooi zwart gesleavde kabels ( wel wat lastig en stug vond ik zelf) en is van top kwaliteit. ook nog semi passief gekoeld, 80 gold plus en 10 jaar garantie. ik hoor hem trouwens zelf niet in mijn systeem.

koeler zou ik wel iets anders doen, in een zwart/blauwe build is zon zilver blok niet bepaald mooi.
leuke opties zijn : pricewatch: be quiet! Dark Rock 3 , pricewatch: Cryorig M9i , pricewatch: Scythe Kotetsu . hebben allemaal hele lovende reviews en zijn lekker zwart afgewerkt.

ook is het zeker een idee om voor 500gb SSD te gaan. sommige games op ssd is wel leuk wegens laadtijden. adobe suite programma's vinden het ook zeker leuk om op een ssd te draaien en die zijn vaak ook overwegend groot.

even een lijstje met wat kleine verbeteringen... ( imho).

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming€ 532,40€ 532,40
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw€ 63,95€ 63,95
1Scythe Kotetsu€ 29,95€ 29,95
1G.Skill Ripjaws 4 F4-3000C15D-16GRBB€ 72,-€ 72,-
1Corsair RM550x€ 91,95€ 91,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 139,90€ 139,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.408,85

• Vinobe
Nate-Senpai schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 00:52:
DVD is in mijn ogen erg achterhaald. zelf heb ik er al jaren geen en heb hem ook nooit gemist. vind persoonlijk ook dat zon drive de strakte van een case een beetje achteruit haalt. de games waar je het over hebt zijn in de meeste gevallen ook wel voor enkele euros op g2a te vinden.
De s340 is een hele goede suggestie, al heb ik zelf gekozen voor zijn grote broer de h440. beide prachtige designs. keep in mind de h440 kost het dubbele.
Op zich ben ik het daar volledig mee eens. :) Ik gebruik de dvd drive van mijn laptop zelden. Enkel voor het digitaliseren van mijn vaders uitgebreidde cd collectie en het spelen van oude klassieker games zoals Rollercoaster tycoon enzovoort. Cd's rippen kan ik nog blijven doen op men laptop, Ik zou het gewoon sneu vinden die games opnieuw te moeten aankopen via bijvoorbeeld Steam terwijl ik de volledige collecties veel goedkoper op dvd in retail gekocht heb, maar dat terzijde. Het was gewoon een kwestie van "Ik heb nog 4 dvd drives liggen, waarom er dan niet 1 insteken". Ook de SD card lezer moet er dan inderdaad uit, maar hier zijn natuurlijk heel goedkope alternatieven voor... De H440 case lijkt me voor mij overkill, zoveel interne bays heb ik zeker niet nodig. Conclusie: je hebt volledig gelijk. _/-\o_
Qua voeding zou ik gaan voor de corsair rm550x. is toch net wat beter dan de EVGA. heeft mooi zwart gesleavde kabels ( wel wat lastig en stug vond ik zelf) en is van top kwaliteit. ook nog semi passief gekoeld, 80 gold plus en 10 jaar garantie. ik hoor hem trouwens zelf niet in mijn systeem.
Super tip! Bedankt! De semi passieve gekoeldheid en 10 jaar garantie zijn super voordelen! Ik veronderstel dat 550W nog altijd genoeg voor mijn setup als je deze suggestie doet? Of eerder toch 650W versie nemen?
Koeler zou ik wel iets anders doen, in een zwart/blauwe build is zon zilver blok niet bepaald mooi.
leuke opties zijn : pricewatch: be quiet! Dark Rock 3 , pricewatch: Cryorig M9i , pricewatch: Scythe Kotetsu . hebben allemaal hele lovende reviews en zijn lekker zwart afgewerkt.
De koeler die ik had gekozen was een soort van gulden middenweg qua prijs tussen de 3 "be quit" rock coolers die ik hier vond. De Dark Rock 3 koeler had ik ook al eens bekeken maar vond ik precies wat duur... O-) Vanuit jouw 3 suggesties valt de Scythe Kotetsu voor mij af, cru gezegd omdat ik de koperen heatpipes en het logo echt niet passen/lelijk vind. :P Als ik de overgebleven 2 suggesties bekijk (https://tweakers.net/pricewatch/compare/365854;463080/) dan ben ik esthetisch en qua prijs voorstander van de Cryorig koeler. Deze is kleiner, kost minder, en heeft een grotere rotatiesnelheid-range maar heeft slechts 3 heatpipes waar de Dark Rock er 6 heeft. Kan je mij vertellen of deze desondanks de minder heatpipes en grootte een ongeveer evenwaardige koeling geeft als de Dark Rock koeler? Zoja dan wordt het de Cryorig (en gooi ik er toch de Asus GPU in). Zo nee, dan wordt het de Dark Rock koeler.
ook is het zeker een idee om voor 500gb SSD te gaan. sommige games op ssd is wel leuk wegens laadtijden. adobe suite programma's vinden het ook zeker leuk om op een ssd te draaien en die zijn vaak ook overwegend groot.
Laadtijden bij games storen met niet echt, zolang de game zelf maar goed draait. Ik denk het hier toch bij de 250GB ssd te houden. Als ik |Windows+programma's| en |Bestanden| strikt gescheiden houd kom ik daar volgens mij wel mee toe.

Ik veronderstel dat je die G.Skill Ripjaws RAM sticks er hebt ingezet wegens de blauwe kleur en de net iets hogere snelheid? Voor 3 euro extra kan ik daar mee leven. ;) (Al leert internet mij dat het snelheidsverschil tussen 2.666 en 3.000 Mhz te verwaarlozen is, maar dat terzijde)

Ten conclusie komen we dan momenteel aan deze samenstelling,
voor maar een paar euro meer als mijn oorspronkelijke selectie. d:)b
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC€ 488,01€ 488,01
1Toshiba DT01ACA100, 1TB€ 45,75€ 45,75
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw€ 63,95€ 63,95
1be quiet! Dark Rock 3€ 58,95€ 58,95
1G.Skill Ripjaws 4 F4-3000C15D-16GRBB€ 72,-€ 72,-
1Corsair RM550x€ 91,95€ 91,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 87,95€ 87,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.387,26

Alvast bedankt voor de vele tips,
Vincent

[ Voor 28% gewijzigd door Vinobe op 05-07-2016 02:42 . Reden: Geupdate wenslijst toegevoegd ]

Pagina: 1