Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Pc moet het streamen op Twitch aan kunnen. Hiervoor ben ik op zoek naar een built tussen de 800-950 euro exclusief eventuele componenten. Windows 10 erbij is een pre!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
pc moet het eventuele streamen van Twitch aan kunnen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
ik ga niet overklokken
Is dit systeem voldoende? Of zijn er bepaalde aanpassingen waardoor ik meer waar krijg voor mijn geld?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Pc moet het streamen op Twitch aan kunnen. Hiervoor ben ik op zoek naar een built tussen de 800-950 euro exclusief eventuele componenten. Windows 10 erbij is een pre!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
pc moet het eventuele streamen van Twitch aan kunnen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
ik ga niet overklokken
Is dit systeem voldoende? Of zijn er bepaalde aanpassingen waardoor ik meer waar krijg voor mijn geld?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Gigabyte GA-B85-HD3 | € 82,95 | € 82,95 |
1 | Powercolor Radeon RX 480 8GB | € 269,- | € 269,- |
1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,70 |
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 14:00 ]