The ramblings of an idiot
Display op de St. Jacobsstraat (zijstraat van de Lange Viestraat), en Radio Centrum in een zijstraatje van de Oude Gracht, hetzelfde zijstraatje waar een filiaal van mcDonalds zit en een paar erg leuke kroegjes.
Weet je zo ook welke ze daar hebben?
yep, alle maten zijn op betsellign leverbaar, zoals een 50 mm voor 13 piek !
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Was ik laatst ook..Op dinsdag 26 juni 2001 12:58 schreef Kaj. het volgende:
Display op de St. Jacobsstraat (zijstraat van de Lange Viestraat), en Radio Centrum in een zijstraatje van de Oude Gracht, hetzelfde zijstraatje waar een filiaal van mcDonalds zit en een paar erg leuke kroegjes.
duur!
30 piek voor een casefannetje
Hmm, donderdag dus maar ff kijken. Zul je net weer zien dat de modellen die ik zoek niet op voorraad hebben..... 
Papst is leuk, maar duur en ik heb een poos terug al een Sunon in Leeuwarden gekocht voor zo'n 3 tientjes. Je moet er ook naar kijken welke versie je krijgt. Die van mij was kogelgelagerd (is ie eigenlijk nog steeds
) en dan heb je nog een verschil in RPM....
Papst is leuk, maar duur en ik heb een poos terug al een Sunon in Leeuwarden gekocht voor zo'n 3 tientjes. Je moet er ook naar kijken welke versie je krijgt. Die van mij was kogelgelagerd (is ie eigenlijk nog steeds
Verwijderd
LOl ik had er 2 voor 30 piek, in goesOp dinsdag 26 juni 2001 15:51 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
Was ik laatst ook..
duur!
30 piek voor een casefannetje
Goedkoop zaakje dan... dacht dat dat de normale prijs was voor 80mm... 15 piek
Pagina: 1