Ik heb zojuist de Logitech G502 Proteus Core retour gestuurd. Al na 10 minuten DOOM kreeg ik lichte kramp met de palm grip. Mijn versleten Sharkoon Fireglider was daarna een opluchting (al is die ook verre van perfect). Heeft iemand tips voor een goede gamemuis (verstelbare DPI is een must, vervangbare gewichten een plus) voor grote handen? Budget: 60-100 euro.
Vraag
Alle reacties
Bij twijfel over het 'passen' van een muis ga ik vaak gewoon even langs bij de MediaMarkt. Daar liggen relatief veel populaire muizen op display zodat je gewoon even kan kijken hoe die in de hand liggen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Oeps, dank voor het verplaatsen.
@seroczynski, helaas hebben ze bij de mediamarkt in mijn buurt weinig goede gamemuizen liggen. Vandaar dat ik ook graag ervaringen van Tweakers (met hetzelfde probleem) meeneem in mijn keuze.
@seroczynski, helaas hebben ze bij de mediamarkt in mijn buurt weinig goede gamemuizen liggen. Vandaar dat ik ook graag ervaringen van Tweakers (met hetzelfde probleem) meeneem in mijn keuze.
Je zou van je huidige muis even de maten kunnen opzoeken en dan in de pricewatch de filters zo zetten dat jij denkt aan grootte nodig te hebben.
Dan bestel je er een stuk of 4/5 die je wel wat lijken en wat niet bevalt stuur je weer terug.
Dan bestel je er een stuk of 4/5 die je wel wat lijken en wat niet bevalt stuur je weer terug.