Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Reca-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07-2024
Hallo,

op een xcover 3 telefoon van Samsung wordt in de contactenlijst geen alfabet weergegeven om in 1x naar de juiste letter te kunnen scrollen. Hij draait Android 5.1. kan iemand mij vertellen of dat hier ontbreekt, of dat ik het op een bepaalde manier aan kan zetten? Ik heb al gegoogled, maar daar vond ik alleen maar berichten over het ontbreken van enkele letters.

Alvast bedankt!

Reca

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
-Reca- schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:48:
op een xcover 3 telefoon van Samsung wordt in de contactenlijst geen alfabet weergegeven om in 1x naar de juiste letter te kunnen scrollen. Hij draait Android 5.1. kan iemand mij vertellen of dat hier ontbreekt, of dat ik het op een bepaalde manier aan kan zetten? Ik heb al gegoogled, maar daar vond ik alleen maar berichten over het ontbreken van enkele letters.
Welke contacts app gebruik je precies? Is dit de standaard meegeleverde of een andere?
Verder heb je deze letters wel gehad of zijn deze ineens verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 18:27
Klinkt alsof je de android stock contacts lijst hebt ipv. de Touchwiz versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Reca-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb de standaard meegeleverde gebruikt. Dit zal dan waarschijnlijk niet de touchwiz versie zijn. Kan ik die er op krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
ook de google stock contacten app heeft dit, je moet dan alleen wel aan de scroll indicator trekken ipv "normaal" naar beneden swipen.
verder lijkt het me sterk dat samsung op dit toestel geen touchwiz versie meeleverd, maar ik niet verder niet veel van samsung.. wellicht dat wat ik hierboven zeg ook in de samsung versie zo werkt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
-Reca- schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:12:
Ik heb de standaard meegeleverde gebruikt. Dit zal dan waarschijnlijk niet de touchwiz versie zijn. Kan ik die er op krijgen?
Ik heb ook weinig ervaring met Samsung roms. Zou je eens een screenshot kunnen maken van je huidige contacten app en de app(screenshot van internet bijv.) waar op staat wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Al eens gegevens gewist van de contacten app?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1