Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

13" laptop voor muziek-editing en multimediagebruik

Pagina: 1
Acties:

• Silay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Wat ga je met je laptop doen?
Music editing (FL, Traktor, Ableton, ...), normaal multimediagebruik (movies, internet,...), games zoals hearthstone ed. maar geen zware games.

Wat is je budget?
Ongeveer € 1000 - kan eventueel wel wat meer of minder

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, heb echt iets portable nodig dat makkelijk valt mee te nemen aangezien ik veel op verplaatsing ben. Op zich ben ik al meer dan tevreden met een 13".

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb had iets in gedachten zoals deze of deze. Portable, decent looking, en toch sterk genoeg voor bepaalde muziekprogrammas vlot te draaien. Azerty is absoluut wel een vereiste.

[ Voor 5% gewijzigd door Silay op 04-07-2016 12:47 ]

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 09:32
Ter informatie:
Requirements Traktor:
2.0 GHz Intel Core i5 or equal AMD processor, 4 GB RAM

Ableton:
Multicore processor; 4 GB RAM; 1024x768 display

Heartstone:
Intel Core™ 2 Duo E6600 (2.4 GHz) or AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 GHz) or better
NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB) or ATI Radeon HD 4850 (512 MB) or better
4GB RAM

Deze wellicht?. Geforce 920M is net weer wat krachtiger dan die standaard Intel HD Graphics die je in veel laptops rond deze prijsklasse / dit formaat vindt. ;)

[Update] Sorry, hier overheen gelezen :| Azerty is absoluut wel een vereiste

[ Voor 6% gewijzigd door robcoenen op 04-07-2016 13:32 ]

• Silay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
Zeker een interessante optie! Het is inderdaad iets in die richtlijnen waar ik naar op zoek was. Bedankt voor de suggestie, deze was mij tot op heden ontglipt. :)

Ben er mij ook wel van bewust dat dit meer dan voldoende is voor de programmas te draaien. Maar het is toch de bedoeling dat deze een aantal jaar kan meegaan. :)

Edit: de qwerty was mij ook ontglipt haha, toch bedankt voor de moeite. Maar de overschakeling van azerty naar qwerty is te stroef voor mij. Zit er echt volledig in gebrand. Hierbij is een azerty dus echt een vereiste.

[ Voor 25% gewijzigd door Silay op 04-07-2016 13:42 ]