Wat deed die fout dan?
Het niet opnieuw laten nemen van een strafschop bij Kroatië - Spanje en gisteren geen penalty geven aan IJsland bij een handsbal van de Fransen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Hmmm, die handsball kan ik niet terug vinden in video, gister gemist.
Kan ook zijn dat die anderen het net iets beter deden.Sjah schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:39:
Wat deed die fout dan?
Wellicht dat een Nederlander ook nog gevoelig ligt bij Portugezen en Duitsers? (geen idee of dat meeweegt)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In die laatste beslissing kon ik me wel vinden, trouwens. Die vond ik ook geen penalty waard.Sargan schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:41:
Het niet opnieuw laten nemen van een strafschop bij Kroatië - Spanje en gisteren geen penalty geven aan IJsland bij een handsbal van de Fransen.
Ik denk dat z'n lot al bezegeld was na die strafschop bji Kroatië - Spanje.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Erger ..... Nederlands Elftal haalde het hele toernooi niet en moet nog maar zien of ze het WK halen.
Nouja Kassai wordt getipt als finale-man, terwijl die ook niet onbesproken was meende ik hier in het grote topic gelezen te hebben toen hij een wedstrijd floot (nee ik let niet megaveel op scheidsen, nee).
Wikipedia: Mark Clattenburg krijgt het niet als Wales in de finale komt, lijkt me.
Wikipedia: Mark Clattenburg krijgt het niet als Wales in de finale komt, lijkt me.
[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 04-07-2016 15:27 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.