Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik uit het niets constant de volgende melding, om telefoon te herstarten, houdt u de knoppen aan/uit en volume omhoog 10 seconden ingedrukt. Dit is gisteren in een zwart pop-up balkje in het midden van scherm komen te komen staan en is sinds dien niet meer weggeweest.
Ondanks de melding kan ik gewoon alles nog doen met mijn telefoon maar als ik de homebutton aantik maakt hij screenshots en hij reageert niet meer op het vergrendelknopje.
Heb mijn telefoon als meerdere keren opnieuw opgestart maar dit helpt niet want zodra mijn telefoon weer aan gaat staat meteen die melding in beeld.
Iemand enig idee wat ik hiermee kan?

Beste antwoord (via rens-br op 30-09-2016 11:01)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 01:48:
Gezien het feit je met de homebutton een screenshot maakt wijst me erop dat je aan/uitknop vast zit. Namelijk
Aan/uit + Home = Screenshot. Verder heb je dus het 'uitschakel-menu' constant in beeld, omdat dat constant opgeroepen wordt.

Als je nog garantie hebt, zou ik die even gaan claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Klinkt alsof een knopje vastzit of kortsluiting heeft.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 01:48:
Gezien het feit je met de homebutton een screenshot maakt wijst me erop dat je aan/uitknop vast zit. Namelijk
Aan/uit + Home = Screenshot. Verder heb je dus het 'uitschakel-menu' constant in beeld, omdat dat constant opgeroepen wordt.

Als je nog garantie hebt, zou ik die even gaan claimen bij de winkel waar je het gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenudb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-11-2021
Ik heb ook deze melding. Ik kan het knopje wel indrukken en hoor ook klik als ik hem indruk. Goed om te weten dat het waarschijnlijk een hardwareprobleem is, want ik dacht even dat er een bug in de software zat (kreeg namelijk van de week meer problemen dan alleen maar constant de pop-up en het maken van een screenshot)
Maargoed, hij is buiten de garantie dus ik zal er wel mee naar een reparateur moeten.