Mijn privé laptop (zie signature) is na 7,5 jaar nodig aan vervanging toe. Ik ben opzoek naar een compacte stijlvolle allrounder.
Wat ga je met je laptop doen?
Rond de € 800 met € 900 als absoluut maximum.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Wordt enkel thuis gebruikt. Wel een voorkeur voor 13,3" tot 15,4" modellen omdat het dan nog hanteerbaar is op de bank.Voor het serieuze werk sluiten een FullHD monitor aan (met HDMI). Ik vermoed echter dat ik niet onder de 15,6"uit ga komen met mijn andere eisen.
Heb je nog voorkeuren
pricewatch: Medion Erazer P6661 (30019794)
Wat mij tegenhoud om direct te bestellen is het formaat en de afwerking van de laptop. Ik ben niet merkgebonden. Ik heb goede ervaringen met Dell. Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Wat ga je met je laptop doen?
- Office
- Surfen / Mailen
- Films kijken
- Game: Star Wars Battle Front (Wens)
- [url="http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/star-wars-battlefront-2015- alpha/12732"]Link naar specs[/url]
- Multitasken (ik heb regelmatig 40 tabbladen in chrome open terwijl er een filmpje staat te streamen.
Rond de € 800 met € 900 als absoluut maximum.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Wordt enkel thuis gebruikt. Wel een voorkeur voor 13,3" tot 15,4" modellen omdat het dan nog hanteerbaar is op de bank.Voor het serieuze werk sluiten een FullHD monitor aan (met HDMI). Ik vermoed echter dat ik niet onder de 15,6"uit ga komen met mijn andere eisen.
Heb je nog voorkeuren
- Minimaal 128GB SSD of mogelijkheid om die erbij toe te voegen (extra t.o.v een HDD).
- Minimaal 750 GB opslaggeheugen
- Stevige bij voorkeur Aluminium afwerking
- Minimaal 13,3" - Maximaal 15,6", bij voorkeur 14"
- HDMI
- Bij voorkeur geen DVD-brander erin
- Bij voorkeur Smalle bezel
- Maximaal FullHD scherm, Minimaal en bij voorkeur 1440x900 (voldoende en betere framerate),
pricewatch: Medion Erazer P6661 (30019794)
Wat mij tegenhoud om direct te bestellen is het formaat en de afwerking van de laptop. Ik ben niet merkgebonden. Ik heb goede ervaringen met Dell. Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64