Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-A
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Beste Tweakers,

Ik probeer mijn Google Drive space uit te breiden met 100 GB, in het betalingsscherm krijg ik de keuze over de volgende 3 betalingsmethodes:
  1. Google Balance
  2. PayPal
  3. Credit / Debit card
Ik heb geen beschikking over een Credit / Debit card en daarom wil ik met PayPal of Google Balance betalen, maar de betalingsmethodes Google Balance en Paypal zijn niet klikbaar. Ik vind het vaag dat de opties Google Balance en Paypal weergeven worden, maar niet klikbaar zijn en daarom vraag ik me af of het bij jullie wel mogelijk is geweest om met Google Balance of Paypal te betalen (indien jullie een upgrade gekocht hebben).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • Ik heb in het betalingsscherm geprobeerd om te klikken op PayPal en Google Balance, maar de knoppen zijn niet klikbaar. Een voorbeeld hiervan is te zien in deze screenshot: Betalingsscherm
  • Op de support page van Google zag ik dat men in Nederland de mogelijkheid heeft om met PayPal te betalen, dit is te vinden op de volgende page: Google drive Payment options
  • Ik heb al geprobeerd om de gewenste betalingsmethode te kiezen via verschillende internetbrowsers, zoals Safari, Chrome en Firefox (via mijn laptop) en via mijn Smartphone (Chrome), voor alsnog waren de knoppen Google Balance en PayPal niet klikbaar.
Graag zou ik willen weten of het voor jullie wel mogelijk was om met Google Balance of PayPal te betalen voor een Google drive space upgrade.

Alvast bedankt voor de moeite voor het doornemen van mijn levensverhaal _/-\o_ )

Aj

Beste antwoord (via djay-A op 04-07-2016 18:50)

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb het net gecheckt en bij mij is het ook niet mogelijk om met Paypal af te rekenen. Heb mijn Paypal account gekoppeld aan mijn gmail account en ik zie meteen of ik kan betalen, maar bij mij is het grijs en niet klikbaar.

De Google Play giftcard kan ook niet gebruikt worden om je opslag te vergroten.

Denk dat je toch ergens een creditcard moet fixen.. want de payment options geven alleen aan dat je digitale aankopen dan doen in de Play store.

hi!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb het net gecheckt en bij mij is het ook niet mogelijk om met Paypal af te rekenen. Heb mijn Paypal account gekoppeld aan mijn gmail account en ik zie meteen of ik kan betalen, maar bij mij is het grijs en niet klikbaar.

De Google Play giftcard kan ook niet gebruikt worden om je opslag te vergroten.

Denk dat je toch ergens een creditcard moet fixen.. want de payment options geven alleen aan dat je digitale aankopen dan doen in de Play store.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
3V (prepaid) creditcard dan maar :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:41
U kunt PayPal gebruiken om apps en digitale content te kopen via Google Play
Niet voor een abbonement op Google Drive dus. Daar moet je schijnbaar echt een creditcard voor hebben.

Toch maar Dropbox blijven gebruiken dan? Die doen wel aan Paypal.

[ Voor 17% gewijzigd door jeroen3 op 04-07-2016 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-A
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Bedankt voor alle reacties!

Door jullie bevestiging over de beschikbare betaalmethodes, bij Google Drive, heb ik besloten om voor dropbox te kiezen als mijn definitieve Cloud storage. Daar kan ik gelukkig wel met PayPal of IDEAL betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Nu kan het wel

• Roywall.e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-08 22:05
Er werd hier als optie een 3V card van VISA genoemd. Daar werkt het prima mee, want ik gebruikt die namelijk. Maar VISA heeft er voor gekozen om er mee te stoppen. Dus vanaf 1 november zijn er GEEN betalingen meer mogelijk. :(

Ze zijn wel bezig met iets anders maar dat wordt vervolgd.

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Roywall.e schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:12:
Er werd hier als optie een 3V card van VISA genoemd. Daar werkt het prima mee, want ik gebruikt die namelijk. Maar VISA heeft er voor gekozen om er mee te stoppen. Dus vanaf 1 november zijn er GEEN betalingen meer mogelijk. :(

Ze zijn wel bezig met iets anders maar dat wordt vervolgd.
3V gaat gewoon over in pay2d.
https://pay2d.nl/

• Roywall.e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-08 22:05
Dat klopt wel, maar ik moest ook eerst het bedrag wat er op stond terug zetten op mijn bankrekening. En weer opnieuw beginnen. Prettig is anders. 8)7
Pagina: 1