Binnen windows 10 apps werken niet altijd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:15
Ik heb binnen windows 10 sinds kort een vaag probleem met de apps.

Zo heb ik bijvoorbeeld de app reclamefolders, als ik die wil openen dan wordt het begin scherm geopend , maar daar blijft de app opstaan en er gebeurd verder niks.

Maar ik kan gewoon de store openen , als ik daar reclamefolder intik dan krijg ik te zien dat ik de app kan openen, als ik daar dan op klik dan werkt de app weer en blijft de app ook weer een tijdje gewoon werken als ik er op klik.

Echter na bijvoorbeeld 10 minuten werkt de app weer niet , en als ik het bovenstaande weer uit voor dan werkt de app weer wel . ( zelfde probleem ook bij andere apps is aanwezig)

De app die standaard als bijv het weer binnen windows 10 zit werkt wel altijd gewoon.

Ik heb de cache geleegd via uitvoeren en daar de opdracht wsreset.exe gegeven.
Daarna werkt de app weer gewoon, maar na een tijdje verdomd de app het weer en blijft hangen.
Voer ik de wsreset.exe opdacht weer uit, dan werkt alles weer.

Via volgende website: Solution Details#

heb ik de tool laten draaien, daarna werkt de app ook weer, maar na een tijdje blijven ze weer hangen.

Nu krijg ik de apps dus wel weer aan de praat, maar waarom is de oplossing maar steeds tijdelijk?

De build versie die ik heb is 10586.420.

Eerst dacht ik dat het door de buildversie kwam , maar daarover kan ik niks terug vinden via google.

Ik gebruik Emsisoft internet security en die heeft een nieuwe versie gekregen, maar daar kan het denk ik ook niet aanliggen, want anders zou mijn "oplossing " niet tijdelijk werken.

Windows store werkt ten alle tijden , de startknop werkt gewoon, de zoekfunctie werkt ook gewoon alle tijden.

Is er hier iemand hier bekend met dit probleem?

Ter aanvulling : sfc /scannow heb ik ook uitgevoerd en krijg de melding dat windows resource did not find any integrity violation.

[ Voor 3% gewijzigd door ivo1969 op 04-07-2016 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:15
Ter aanvulling het blijkt toch door Emsisoft Internet Security te komen, ik ga daar verder bij het Nederlandse forum