GeForce2 MX400 tv-out probs

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
kaart:
GeForce2 MX400 64mb onboard
producent is Chaintech (langzaamste site op aarde)

systeem:
PIII-733 (FBS:133Mhz)
Intel i815EEA mobo
256mb inter.
Windows2000
DirectX 8 (als ik me niet vergis)
rest volgens mijn niet relevant
nb!: Ik heb geen geaarde stopcontacten op m'n kamer..wellicht relevante informatie

Kaartje in AGP slot prikken geen enkel probleem. Installeren ook niet. Beeldkwaliteit leek meer dan prima. M'n schrem kwam tot leven! TV-out werkte prima via composietkabel aan scartblokje vast gemaakt van via scart op TV-gekeken.. Om steeds via de properties van het display de tv-out in te schakelen vond ik maar irri dus snel TV Control Centre geinstalleerd.. werkte ook als een trein.

Problemen:
bij het opzij leggen van al het kabelwerk van de pc naar tv tijdens het kijken van m'n Matrix DVD klapte hij er uit. Het beeld werd zwart wit gestreept.. de witte strepen liepen van boven naar beneden.. alsof er een stekker niet goed vast zat. Alles aandrukken leverde geen oplossing. Rebooten ook niet.. tv aan en uit.... niets hielp.. andere tv ook niets...
Ik 3dMark installeren en hopen dat ik vrolijk zou worden van de score.. dus ook niet 1039... ik had toch wel wat beter verwacht!!
Dit alles speelde gister.. ik dacht "misschien oververhit" ik ik vanmorgen verder kijken. Nog geen verbetering. Ik kaartje uit slot gehaald en eens goed bekeken.. niets aparts.

Kortom handen nog steeds in het haar!!

Kan er iets doorgebrand zijn?
Kan het software zijn die eerst wel werkte en nu niet meer?

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

Het kan zijn dat door het verschuiven van je kabels je misschien te hard aan een kabel hebt getrokken waardoor er een draadbreuk is ontstaan in 1 van je kabels (dit is alleen te testen door ff een setje kabels van iemand te lenen).
Het kan ook zijn dat je kabels door magnetische interferentie onderling storing geven (dit is echter zeer onwaarschijnlijk , want bijna alle kabnels zijn tegenwoordig goed geisoleerd).
Het kan ook zijn dat je Tv-out kaduuk is :?
Greetz RmanX

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
zijn er tools waarmee ik de tv-out kan testen??
Zijn er trouwns mensen met ervaring met de GeForce2 mx400 met 64 mb onboard van chaintech??
Ik heb hem via via op de kop weten te tikken voor fl.300,-

Verwijderd

fl.300,- ?
Jezus...dat is duur!!!
Ik kan hem krijgen SPIKSPLINTERNIEUW VOOR MAAR FL.240,-

Dus ik zal diegene waarvan jij hem hebt gekocht, maar es flink OP DE KOP TIKKE!!

gegroet...
Mr.cooly

ps. heb er nog geen ervaring mee...