de vraag: hoe kan ik aluminium solderen, het liefst heb ik alle mogelijkheden op een rijtje
( ik heb een brandertje )
( ik heb een brandertje )
One of the animals has left its cage today.
Anoniem: 15457
wat denk jeOp dinsdag 26 juni 2001 10:57 schreef meggelaar het volgende:
Het beste kan je Al lassen (TIG) Waarschijnlijk kan jij het het beste lijmen. Wat ga je maken?
He net te laat
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Nee/ja. Geen idee of die Arctic Silver lijm stevig genoeg is om een heatsink te bouwen, zowiezo te beperkt geleidend.Op dinsdag 26 juni 2001 11:01 schreef hilbren het volgende:
is die lijm ook warmte geleidend
One of the animals has left its cage today.
Anoniem: 18879
Niet met vet insmeren !!!!!!!!!!Op dinsdag 26 juni 2001 11:08 schreef hilbren het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat je het aluminium met een beetje vet kan insmeren en vervolgens de oxidatie er af kan halen, en dan solderen
Anoniem: 18879
Wordt wel een beetje een dure grap, maar zilver kan je we solderen.Op dinsdag 26 juni 2001 11:14 schreef hilbren het volgende:
en hoe zit het met zilver, ik bedoel kan je dat makkelijk solderen
bij de bouwmarkt bij mij om de hoek kan je namelijk allemaal zilveren plaatjes en buisjes kopen.
Cross-post!Op dinsdag 26 juni 2001 11:14 schreef hilbren het volgende:
en hoe zit het met zilver, ik bedoel kan je dat makkelijk solderen
bij de bouwmarkt bij mij om de hoek kan je namelijk allemaal zilveren plaatjes en buisjes kopen.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Anoniem: 15908
Popnagels lassen nog wel ...Op dinsdag 26 juni 2001 11:00 schreef Judaz het volgende:
een vliegtuig
edit je kunt alluminium ook met popnagels lassen
Anoniem: 5988
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Anoniem: 16225
idd, gewoon popnagels of moertjes.Op dinsdag 26 juni 2001 14:39 schreef een_naam het volgende:
Gewoon tig lassen gaat niet, je moet een tiglas apparaat hebben waarbij je het nulpunt van de lasgolf kan instellen. Positive helft van golf verwijderd aluminium oxide, tijdens negatieve helft van golf (sinus) wordt er daadwerkelijk gelast. Ik heb deze apparaten tijdens een stage eens moeten repareren. Bovendien heb je een fles argon (edelgas) nodig om vlamboog vrij te houden van zuurstof , dus ik zou maar gaan lijmen of schroeven
.
succes
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Anoniem: 27242
Anoniem: 10413
Anoniem: 26447
Anoniem: 22922
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Anoniem: 26494
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq