Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen Skype / andere VoIP software

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-11 11:57
Heb wat problemen met andere voiceprogramma's (Teamspeak) en gebruik Skype.
In Skype werkt alles goed, opnamekwaliteit is goed genoeg.

Maar dezelfde hardware in een ander programma werkt niet goed, anderen horen mij niet goed genoeg, kwaliteit is ver onder niveau.

Wat ik al gevonden & geprobeerd heb;

- in Skype is er een vinkje voor automatisch de microfoon settings aan te passen
- in Windows bij opname apparaten
- Teamspeak eraf smijten met Revo uninstaller en opnieuw proberen.

Maar niets werkt.
Nog suggesties?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(Windows) firewall en/of portforwards?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Satangel
MAX3400 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:01:
(Windows) firewall en/of portforwards?
Nee, ze kunnen me horen, het is gewoon heel slechte kwaliteit, terwijl het in Skype goeie kwaliteit is.

Moest het Firewall probleem zijn zouden me ze gewoon niet horen denk ik.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Eventueel lage audio settings in het kanaal op teamspeak?

Fixing things to the breaking point...

• Satangel
RGAT schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:26:
Eventueel lage audio settings in het kanaal op teamspeak?
Als mijn audio settings worden aangepast horen ze me wel beter, maar de kwaliteit is niet goed. Het is gewoon een heel vreemd probleem, als het goed werkt met Skype, waarom werkt het dan niet goed bij Teampseak?

Hardware/omstandigheden zijn identiek

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nu zegt welke hardware je gebruikt, en versies van software?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Satangel schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Als mijn audio settings worden aangepast horen ze me wel beter, maar de kwaliteit is niet goed. Het is gewoon een heel vreemd probleem, als het goed werkt met Skype, waarom werkt het dan niet goed bij Teampseak?

Hardware/omstandigheden zijn identiek
Bedoel de settings op de server

Fixing things to the breaking point...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Satangel schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:24:
[...]

Moest het Firewall probleem zijn zouden me ze gewoon niet horen denk ik.
Oh... Ik ken anders wel een paar programma's die het lijken te doen "zonder extra instellingen" maar pas optimaal performance geven als je wel even je settings omtrent firewall & portforwards instelt.

En zoals iemand anders hier ook opmerkt; als de server sub-optimaal is, heb je kans dat random mensen worden afgeknepen of dat er andere zaken buiten jouw invloed ervoor zorgen dat je een minder goede ervaring hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Satangel
RGAT schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:48:
[...]
Bedoel de settings op de server
Het is een server van een vriend, hij kan gerust mijn audio settings aanpassen, maar de kwaliteit is bijlange nog niet zo goed als Skype.

Heb het trouwens op 2 gratis servers geprobeerd, elk van een andere host, maar het probleem blijft.

Heb al heel wat gegoogled en het lijkt echt een bekend probleem te zijn, zonder echte oplossing.

https://www.google.be/sea...rophone+quality+teamspeak

• Satangel
MAX3400 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:04:
[...]

Oh... Ik ken anders wel een paar programma's die het lijken te doen "zonder extra instellingen" maar pas optimaal performance geven als je wel even je settings omtrent firewall & portforwards instelt.

En zoals iemand anders hier ook opmerkt; als de server sub-optimaal is, heb je kans dat random mensen worden afgeknepen of dat er andere zaken buiten jouw invloed ervoor zorgen dat je een minder goede ervaring hebt.
Vreemd, zal het eens checken oké, bedankt voor de snelle replies alvast!

• Satangel
MAX3400 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:04:
[...]

Firewall uit gedaan, werkt niet.

Het is bij verschillende teamspeak servers, ze kunnen niet allemaal slecht zijn. Bovendien werkt het bij talloze anderen well gewoon goed
Pagina: 1