Mijn vraag
De vraag is al uit de titel duidelijk ik heb een computer op marktplaats gevonden voor €550.- ik vroeg mij alleen af is deze het geld waard? Hij is namelijk twee jaar oud en ik ben een computer n00b
.
Specificaties:
MSI 970A-G46 Mobo
AMD FX-6300 6 core 4,2 GHZ CPU
Gigabyte Radeon HD7970 (4GB)
Corsair Vengeance 8GB DDR3 RAM
Coolermaster Seidon 120XL Watercooler
3x Bitfenix coolers (1 rode aan de zijkant en 2 blauwe boven en voor bij de schijven)
120 GB SSD
1 TB HDD
Inclusief een DVD Drive.
Dit zit bij de computer en komt met windows 10!
Ik wil weten of deze specs na 2 zorgvuldig gebruik nog van deze tijd zijn en hoe gauw zo'n moederbord zal verjaren. Vind je dat deze vraag niet op dit forum past? Bash me gerust! Maar ik zal het ook apprecieren als iets anders wordt aangeraden of dat deze desktop me juist wordt afgeraden!
Met vriendelijke groeten.
De vraag is al uit de titel duidelijk ik heb een computer op marktplaats gevonden voor €550.- ik vroeg mij alleen af is deze het geld waard? Hij is namelijk twee jaar oud en ik ben een computer n00b
Specificaties:
MSI 970A-G46 Mobo
AMD FX-6300 6 core 4,2 GHZ CPU
Gigabyte Radeon HD7970 (4GB)
Corsair Vengeance 8GB DDR3 RAM
Coolermaster Seidon 120XL Watercooler
3x Bitfenix coolers (1 rode aan de zijkant en 2 blauwe boven en voor bij de schijven)
120 GB SSD
1 TB HDD
Inclusief een DVD Drive.
Dit zit bij de computer en komt met windows 10!
Ik wil weten of deze specs na 2 zorgvuldig gebruik nog van deze tijd zijn en hoe gauw zo'n moederbord zal verjaren. Vind je dat deze vraag niet op dit forum past? Bash me gerust! Maar ik zal het ook apprecieren als iets anders wordt aangeraden of dat deze desktop me juist wordt afgeraden!
Met vriendelijke groeten.