Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-11-2020
Wat is de beste android gaming/movie tablet die er momenteel nu is ?

Ik gebruikte samsung galaxy tab pro 10 maar de batterijduur is heel slecht en een trage tablet!

hier zijn een paar tablets die ik misschien wil kopen
LENOVO Tablet Yoga Tab 3 Pro,
SAMSUNG Galaxy View 18,4" Full HD LTE Zwart ,
Nvidia Shield K1 Tablet

als er betere tablets zijn mag je die ook altijd doorsturen maar ik weet absoluut niet welke de beste zijn en ikj kan niet kiezen :/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je tablets van bijna 700 Euro noemt, zoals de Samsung, vraag ik me af waarom je specifiek een tablet wil hebben om te gamen/films te kijken. Voor dat geld kan je ook een relatief goede/lichte laptop of convertible kopen.

Ik zou nog wel even aanraden dat je wat marktonderzoek doet naar de genoemde tablets en ook zeker je startpost ook even aanvult met je eisen/wensen; de bedoeling van Tweakers is dat jij doordachte vragen stelt zodat wij "simpel" de laatste puntjes op de i kunnen zetten voor je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Wat ik ook niet snap is dat je naar een nieuwe tablet zoekt. Zo slecht is de Samsung Galaxy Tab 10 Pro niet vergeleken met die tablets die je noemt. Volgens mij zijn de specs zelfs nog beter dan de meeste van de genoemde tablets. Misschien een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
heb ik al een paar keer gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Timmoesz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:30:
heb ik al een paar keer gedaan
Dat scheelt echt ja... Heb je toen ook geprobeerd om te kijken hoe de tablet functioneert zonder je hele profiel en als je apps weer in te stellen? Welke versie van Android gaat het uberhaupt om? Maak je gebruik van een SD-card, zo ja welk merk/type, heb je ook issues zonder SD-card? Wat is "traag"? Is dat altijd al zo geweest vanaf dag 1 of gebeurt het langzaam maar zeker?

Neemt niet weg dat one-liners niet echt helpen om tot een antwoord op jouw vraag te komen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
MAX3400 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:06:
[...]

Dat scheelt echt ja... Heb je toen ook geprobeerd om te kijken hoe de tablet functioneert zonder je hele profiel en als je apps weer in te stellen? Welke versie van Android gaat het uberhaupt om? Maak je gebruik van een SD-card, zo ja welk merk/type, heb je ook issues zonder SD-card? Wat is "traag"? Is dat altijd al zo geweest vanaf dag 1 of gebeurt het langzaam maar zeker?

Neemt niet weg dat one-liners niet echt helpen om tot een antwoord op jouw vraag te komen.
ja ik heb op safe mode geprobeerd ik speel 1 spel een 30 tal minuten en ineens -80 procent batterij weg.
4.4.2 android, geen sd card, ja soms als ik een spel speel ineens lagg en nee niet van dag 1.
Ik wil een tablet kopen da heel goed is in gamen+om films me tekijken+heel goede batterij. :( maar ik ken er echt niks van heb al veel opgezocht ze zeggen dat google pixel c betse tablet is maar ben daar niet zeker van en sommige zegge de nvidia schield k1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
ja ik heb op safe mode geprobeerd ik speel 1 spel een 30 tal minuten en ineens -80 procent batterij weg.
4.4.2 android, geen sd card, ja soms als ik een spel speel ineens lagg en nee niet van dag 1.
Ik wil een tablet kopen da heel goed is in gamen+om films me tekijken+heel goede batterij. :( maar ik ken er echt niks van heb al veel opgezocht ze zeggen dat google pixel c betse tablet is maar ben daar niet zeker van en sommige zegge de nvidia schield k1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Die Shield wordt alleen de beste gametablet genoemd vanwege de controller. Maar die kun je ook bij een andere tablet kopen. Als je gaat gamen en het spel is behoorlijk zwaar dan is elke tablet binnen no time leeg. Wil je echt onbeperkt kunnen gamen dan zul je hem aan de lader moeten. Ik geloof niet dat er een tablet bestaat die aan jouw wensen voldoet om echt uren aan een stuk te kunnen gamen. Dan zul je toch echt moeten gaan uitkijken naar een goede gaming pc. Nadeel is wel dat je dan niet meer mobiel bent en op de bank kunt gamen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:37
Timmoesz schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:32:
[...]

Check Android Authority: link

En zoek even verder op Google.. Ik zie inderdaad toch de Pixel C er iedere keer erg goed uit komen (behalve de prijs ervan).
Die Lenovo Yoga tabs zijn leuke gimmicks met zo'n projector maar ik weet niet of die echt goed zijn om te gamen en die zijn ook best duur.

Die 18 inch Samsung is volgens mij niet zo'n hele snelle maar dat kun je natuurlijk snel even ergens opzoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 05-07-2016 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• divk
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-09 14:12
De lenovo Yoga tab pro heeft een meer dan prima accu duur en is lekker snel.
Alleen vind ik deze voor spellen minder geschikt en dit puur omdat deze niet lekker in de hand lig door die ronding op het eind waar de accu inzit. ik krijg namelijk naar een bepaalde kramp hierdoor. Maar voor de rest is het zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
Oke bedankt ik ga voor de lenovo gaan :D
Pagina: 1