Update 'social media profielen'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wbt site profielen zijn Tweakers profielen al lekker uitgebreid, maar met de oog op moderne tijden: Is het een idee om de 'social media profielen' uit te breiden met bijv Instagram (en/of Snapchat of zoiets hips), naast de huidige line-up met Twitter, ICQ, etc.

Weet overigens niet of jullie stats hebben of die feature sowieso wordt gebruikt (ingevuld, dan wel geklikt), dus bij gebrek aan activiteit wellicht een zinloos idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien een idee om het dynamisch te maken, dat gebruikers zelf met een +/- op hun profiel kunnen bepalen welke standaard velden ze toe willen voegen? Denk aan Whatsapp, Snapchat, Instagram, Facebook, LinkedIn, Steam

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zeer oud topic, maar voor mij dezelfde vraag. Zou zou ik persoonlijk graag Instagram zien als optie om toe te voegen aan de mogelijkheden... Er zijn inmiddels wel meer grote diensten dan Facebook, LinkedIn en Steam.

PS. Een eigen topic hierover wil ik ook best starten, dan hoor ik het uiteraard graag.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit