Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Mijn vraag
Kan Microsoft iets met een verkeerde Office licentie die ik heb gekocht (omruilen Office for Mac 2016 naar Office 2016 voor Windows) of heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Mediamarkt werkt niet mee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

Microsoft zelf even bellen. Geen idee of ze hier makkelijk in doen maar ze zijn wel degelijk benaderbaar.
https://www.microsoft.com/netherlands/msnederland/contact/

[ Voor 22% gewijzigd door bonzz.netninja op 03-07-2016 18:33 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Over het algemeen niet.

Is de software al geactiveerd, licentie sleutel opgehaald/ingevoerd.
Je kan bellen met microsoft en je verhaal uitleggen.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MarchelHoek schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:33:
Is de software al geactiveerd, licentie sleutel opgehaald/ingevoerd.
Hij heeft Mac software en een Windows PC. Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je bij Microsoft de key niet invullen bij het downloaden van de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

heb jij een fout gemaakt of de mediamarkt?
Als jij een fout hebt gemaakt en het verkeerde gekocht heb moet je kijken wat je kunt doen.
Als je nog niets hebt open gemaakt zou je het gewoon moeten kunnen terugbrengen en de juiste versie halen.
Als de MM een fout heeft gemaakt moet je dat kunnen vermelden waardoor de MM een oplossing moet geven. Lastige is misschien aan kunnen tonen dat jij om de juiste versie gevraagd hebt, en de MM jouw de verkeerde geleverd heeft.
Maar ook hier. Als alles nog netjes is zou je dat gewoon terug moeten kunnen brengen en de juiste versie halen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
downtime schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:37:
[...]

Hij heeft Mac software en een Windows PC. Wat denk je zelf?
Dan nog kan je activeren via de microsoft portal...Is niet altijd nodig vanuit de office applicatie zelf
Is mijn inziens dus een hele legitieme vraag, maar dat terzijde...

en Ontopic.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de serial al geactiveerd op de Microsoft Account Portal (dus is voor de Mediamarkt al geactiveerd). Echter kan ik hem niet installeren omdat het een Windows computer betreft.

Voor de ogen van Microsoft is de code dus nog niet gebruikt. Het betreft een fout van beide kanten. Ik trok hem bij de Mediamarkt uit het Windows schap, maar ik had hem zelf ook wel even kunnen controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vapid schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:54:
Ik heb de serial al geactiveerd op de Microsoft Account Portal (dus is voor de Mediamarkt al geactiveerd). Echter kan ik hem niet installeren omdat het een Windows computer betreft.

Voor de ogen van Microsoft is de code dus nog niet gebruikt. Het betreft een fout van beide kanten. Ik trok hem bij de Mediamarkt uit het Windows schap, maar ik had hem zelf ook wel even kunnen controleren.
Serieus: BÉL even met Microsoft Nederland. Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze eigenlijk nooit moeilijk doen in dit soort situaties doordat het een particuliere aanschaf betreft. Als jij met Office kunt werken op een Windows PC is dat voor een bedrijf vaak de reden om óók MS Office te (blijven/gaan) gebruiken doordat er geen extra kosten voor dat bedrijf qua opleiding/scholing noodzakelijk zijn.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

zijn er eigenlijk verschillen tussen een key voor mac en windows?
Meende van niet. Kan je dan niet gewoon een o365 trial downloaden en inloggen met je geactiveerde gegevens?
Anders idd gewoon even contact opnemen met MS.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1