Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game/school PC €1200,-

Pagina: 1
Acties:

• R_ik
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 00:37
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Het voornaamste doel is om te kunnen gamen. In het begin in 1080p, maar het plan is om later naar 1440p te gaan. Ook moet er gewoon normale multimedia dingen mee gedaan worden, zoals internetten, schoolwerk. Maar dat zou geen probleem moeten zijn. Het doel is dat de PC ongeveer 4/5 jaar mee kan gaan zonder dat er al te veel upgrades gedaan moeten worden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Mijn bedoeling was rond de 1200 euro, maar het mag uitschieten tot 1300 als er echt meer prestatie is.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

De monitor, toetsenbord en andere accessoires zijn al aanwezig. Dus alleen de onderdelen voor een pc zijn nodig.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Gewoon wat een PC nodig heeft. Dus geen bellen en toeters etc erbij.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ik nijg naar een GTX 1070, vooral om in de toekomst 1440P te kunnen draaien en om langer toekomstbestendig te zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Graag zo stil en zuinig mogelijk, wat eigenlijk iedereen wilt :P. Ook probeer ik een zwart/rood thema te behouden.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Nee, er wordt niet overgeklokt.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Past dit allemaal bij elkaar? Zoals het moederbord met de processor en de ram?
Is het het waard om een nog grotere SSD te nemen, dus een 500GB variant?
En natuurlijk of er verbeteringen kunnen zijn in dit lijstje!

Dit is mijn lijstje op het moment:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 178,-€ 178,-
1MSI B150A GAMING PRO€ 104,89€ 104,89
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 528,-€ 528,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 44,95€ 44,95
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood€ 63,95€ 63,95
1Scythe Mugen 4€ 38,95€ 38,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 68,95€ 68,95
1Corsair RM550x€ 91,95€ 91,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 87,95€ 87,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.207,59

Verwijderd

Hallo, je hebt een heel goed lijstje gemaakt, mooi in het red/black theme!

Je zou eventueel nog de ssd naar een sandisk ultra ii 240gb kunnen doen, want in die kast zie je de ssd's ook goed en die Sandisk is ook zwart met rood :)

De voeding zou ik zo laten , het is wel een beetje te veel met 450w had je ook klaar geweest, maar deze voeding is wel modulair en heeft allemaal zwarte kabels, wat dus heel mooi in je systeem gaat passen.

Wat betreft het ram geheugen, als je het echt helemaal goed wilt hebben :) zou ik voor rood ram geheugen gaan aangezien de sloten van het moederbord zwart zijn haha :)

Veel succes met bouwen en wachten totdat de videokaart normaal verkrijgbaar is !

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
persoonlijk zou ik gaan voor 500gb ssd, maar is niet noodzakelijk. wel zou ik gaan voor een andere cpu cooler die scythe gaat niet heel mooi staan dit zou mooier zijn:
pricewatch: be quiet! Dark Rock 3 hoewel er ook nog genoeg andere opties zijn voor de prijs van de scythe.

• R_ik
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:12:
Hallo, je hebt een heel goed lijstje gemaakt, mooi in het red/black theme!

Je zou eventueel nog de ssd naar een sandisk ultra ii 240gb kunnen doen, want in die kast zie je de ssd's ook goed en die Sandisk is ook zwart met rood :)

De voeding zou ik zo laten , het is wel een beetje te veel met 450w had je ook klaar geweest, maar deze voeding is wel modulair en heeft allemaal zwarte kabels, wat dus heel mooi in je systeem gaat passen.

Wat betreft het ram geheugen, als je het echt helemaal goed wilt hebben :) zou ik voor rood ram geheugen gaan aangezien de sloten van het moederbord zwart zijn haha :)

Veel succes met bouwen en wachten totdat de videokaart normaal verkrijgbaar is !
De kleurencombinatie hoeft niet helemaal goed te zijn, en ik heb liever prestatie dan dat de kleur helemaal perfect is!

Daarvoor had ik inderdaad deze voeding gekozen, omdat die modulair is en zwarte kabels.

En ik denk dat ik gewoon de 250 gb SSD hou, want zo super veel ga ik daar toch niet op zetten denk ik!

Verder klopt alles en kan ik het gewoon bestellen? Op de videokaart na, die bestel ik wanneer die beter te verkrijgen is!

Verwijderd

Ik zou een andere koeler nemen. Die Mugen vloekt behoorlijk bij de rest. Een pricewatch: Cryorig M9i, pricewatch: Thermalright True Spirit 120M Rev.A of pricewatch: Scythe Kotetsu zijn bovenop zwart afgewerkt.

• R_ik
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 178,-€ 178,-
1MSI B150A GAMING PRO€ 104,89€ 104,89
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 526,-€ 526,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 44,95€ 44,95
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood€ 63,95€ 63,95
1Cryorig M9i€ 24,99€ 24,99
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 68,95€ 68,95
1Corsair RM550x€ 91,95€ 91,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 87,95€ 87,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.191,63

Dan is dit m'n eindlijstje denk ik, bedankt voor de tips, top!
Pagina: 1