Sapphire r9 270x dual 1van de 2 fans werkt

Pagina: 1
Acties:

• Herberthofstede
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-01 23:37
Hallo

Ik heb een sapphire r9 270x dual 2gb ddr5 alleen hiervan werkt maar 1 fan. De andere gaat alleen even aan bij het opstarten en als ik de fan met msi afterburner boven de 80 zet
Bij een oud spel uit 2010 en een programma instaleren tegelijk tikte hij de 58° aan

Amd phenom II 1090t
Moederbord asus m4??
Voeding corsair cx600
8 gb ram

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ansich geen verkeerde temp hoor, zodra je er water op kan koken bij wijze van dan is ie te heet.
Maar wat is je vraag nu? Is het schadelijk? Ja op den duur wel, kaart wordt dan heter (zeker als je uren achtereen volgens gamet) is het te maken? Dat durf ik niet te zeggen, aangezien de kaart al wat ouder is kan je hem open schroeven en kijken of er wat blokkeert of zo.

• Herberthofstede
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-01 23:37
Je kunt de fans wel rond draaien.
Hier en daar lees ik ook wel dat de fan kapot is? Een andere fan erop zetten is niet zo veel werk. Maar ik wil eerst weten of dit ook het geval is.

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:15
Je 2e fan zal wsl harder werken omdat je fans temperatuur gestuurd zijn. Die test van je zegt niet heel veel, een 270x van 2 vrienden werd 75 graden ofzo tijdens gamen, nog steeds prima. Misschien zodra je nieuwere games speelt waardoor je fan keihard moet gaan werken zal je gpu gaan oververhitten, maar zolang dat niet gebeurt is er niks aan de hand.