Mijn pc start een beetje vaag op soms

Pagina: 1
Acties:

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 11:45
Als ik mijn pc opstart dan krijg ik vaak een melding dat windows niet correct is afgesloten, vervolgens zegt scandisk geeft FAT-foutmelding en zegt dat er een reservekopie moet worden teruggezet. Ik heb dit al eerder gehad en mijn HD had kapotte sectoren die is inmiddels vervangen, maar het probleem blijft. Is mijn geheugen kapot ofzo? Lijkt me niet want ik heb geen andere problemen en het gebeurt niet iedere keer bij het opstarten. Kan het misschien een fout in windows zijn, want ik heb de inhoud van mijn oude HD als ghost op mijn nieuwe overgezet.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Search ff op de Microsoft support site, is een fix voor.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

probeer windhoos eens opnieuw te installeren, en als je het dan nog hebt kijk je verder... :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Op sommige moderne systemen komt het voor dat Windows te snel afsluit. Dat wil zeggen dat er nog data in de cache staat, en die wordt dan niet compleet weggeschreven zodat de inhoud van de harddisk niet meer consistent is. Er schijnt een patch voor te zijn zodat Windows langzamer afsluit, maar aangezien ik het probleem zelf niet heb kan ik je niet vertellen waar je die patch kunt vinden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Same problem.
Maxtor HDD 40.9 4x vervangen in een half jaar. Bleek achteraf een voedingsdefect te zijn. Dus check je voeding eens.

Nature will strike back.....

• Kwistnix
  • Laatst online: 19-08 11:45
Bedankt, ik heb die patch gevonden, probleem is alleen dat het de Windows 98 sec ed. patch is en ik er geen voor gewoon Windows 98 kan vinden.
Pagina: 1