Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell Laptop 17'' 2 in 1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ikzelf heb een hele goede laptop nodig voor de aankomende jaren en mijn ogen zijn gevallen op de nieuwste Dell laptop. De laptop zal ik voornamelijk gebruiken voor mijn studie. Ikzelf heb een hp laptop gehad, echter heb ik mijn geld teruggekregen van de winkel, omdat hij gebreken vertoonde na een paar maanden.

Ik heb deze laptop in mijn hoofd:

http://www.dell.com/nl/p/...ron-17-7778-2-in-1-laptop

Alleen staat er op de pagina dat er een 512 eMMC schijf in zit. Ik vroeg me af wat dit is en of dit kan levelen met een SSD schijf. Je hebt deze 17'' versie ook met andere specs: http://www.dell.com/nl/p/...ron-17-7778-2-in-1-laptop

Op Google vind ik niets over het echte verschil. De klantenservice van Dell is daarnaast ook niet zo goed dan wel onbereikbaar. Echter, ik wil echt een Dell omdat mijn ervaring ermee fantastisch is qua kracht van de processors. Maar is het überhaupt verstandig zoveel in te leggen voor deze laptop? Ikzelf kijk ook veel films, dus daarom houd ik van zo'n scherm. Volgend jaar ga ik studeren in Amerika, dus vraag me af of zo'n grote laptop dan wel kan.

Bedankt voor de antwoorden alvast!

Alle reacties

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:42
Volgens de handleiding zit er gewoon een SSD in.

http://www.dell.com/suppo...F-6A940C90B8CC&lang=en-us

Verwijderd

Topicstarter
http://www.dell.com/nl/p/...-in-1-laptop/pd?ref=PD_OC

Excuses, deze pagina moest ik erbij vermelden. Als je hierop kijkt dan zie je dat er 512 Emmc staat. Onduidelijk natuurlijk wat het nou echt is..en Dell zijn ks in Nederland is bizar slecht.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:42
Als je naar beneden scrollt, zie je dat ze het hebben over Solid State Drive. Volgens de handleiding gaat het ook om het vervangen van een solid state drive.

Dell's website is echt een chaotische puinzooi. Zoveel tegenstrijdigheden staan erin....

Verwijderd

Topicstarter
chengbondkwok schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:33:
Als je naar beneden scrollt, zie je dat ze het hebben over Solid State Drive. Volgens de handleiding gaat het ook om het vervangen van een solid state drive.

Dell's website is echt een chaotische puinzooi. Zoveel tegenstrijdigheden staan erin....
Ja snap niet dat je zo onduidelijk kan zijn, echt chaotisch, de vorige x wist niemand van ks of een laptop wel of geen touchscreen had..Met zo'n groot bedrijf. Wat vind jij trouwens van prijs/kwaliteit? Kan ik meer krijgen tegen deze prijs? Wat raad jij me aan!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Een 17 inch is nogal fors om mee te nemen, he (maar dat was je vraag niet).
Ik heb zelf een 17 inch als desktopvervanger, maar ik zou er niet graag mee lopen/fietsen.

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:38:
Een 17 inch is nogal fors om mee te nemen, he (maar dat was je vraag niet).
Ik heb zelf een 17 inch als desktopvervanger, maar ik zou er niet graag mee lopen/fietsen.
Mijn moeder heeft een 17inch! Ik snap uiteraard wat je bedoelt. Alleen hecht ik op de een of andere manier veel waarde aan zo'n scherm. Films kijken, presentaties erop maken. Ik ga ervan uit dat hij dun en licht is! Ik heb natuurlijk twee weken bedenktijd bij mijn koop!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Mijn moeder heeft een 17inch! Ik snap uiteraard wat je bedoelt. Alleen hecht ik op de een of andere manier veel waarde aan zo'n scherm. Films kijken, presentaties erop maken. Ik ga ervan uit dat hij dun en licht is! Ik heb natuurlijk twee weken bedenktijd bij mijn koop!
Ik heb ook een 17 inch met full-HD... (voor 420 euro)
Kijk eens of je ergens het gewicht van het apparaat kan vinden. En hoe dun hij werkelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Ik heb ook een 17 inch met full-HD... (voor 420 euro)
Kijk eens of je ergens het gewicht van het apparaat kan vinden. En hoe dun hij werkelijk is.
Afmeting en Gewicht

Hoogte: 22,1 - 22,6 mm (0,87 - 0,89 inch) / breedte: 412,5 mm (16,24 inch) / diepte: 277,5 mm (10,93 inch)

Dit staat er...maar goed wat is het gewicht dan...

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:29
google is je vriend :+

6.4 pounds =
2.90299117 kilograms

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 03-07-2016 12:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie, doen of niet? Voor die prijs

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:51
Op zich heb je er geen slechte deal aan denk ik. Als je er mee gaat reizen zou ik wel de accidental damage verzekering er bij nemen, en een goede laptoptas (Dell of elders)
Heb je trouwens al eens gekeken naar een vergelijkbare convertible? Dat je niet achteraf denkt: Had ik die maar genomen. Zoek maar eens naar Engelstalige reviews. Die geven vaak ook alternatieven, en je ontdekt klachten waar je anders pas na aankoop achterkomt.

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Aangezien je hem voor je studie gaat gebruiken en je waarschijnlijk dus een student bent zou het niet verkeerd zijn om er nog 10% van de prijs af te halen.
Lees daarom even de laatste paar pagina's (of minder als je het eerder al snapt) hiervanb[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 door om te zien hoe je de 10% korting aan kan vragen.

Verwijderd

Topicstarter
CCJJVV schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:32:
Aangezien je hem voor je studie gaat gebruiken en je waarschijnlijk dus een student bent zou het niet verkeerd zijn om er nog 10% van de prijs af te halen.
Lees daarom even de laatste paar pagina's (of minder als je het eerder al snapt) hiervanb[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 door om te zien hoe je de 10% korting aan kan vragen.
Top thanks voor de tip, alleen de servicemedewerker is echt drama van de chat...
Pagina: 1