Toon posts:

Waar kan je het beste componenten kopen en garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je het beste componenten kopen?

De goedkoopste bij de pricewatch hebben verschillende reviews en gebruikerservaringen en als je bij Coolblue bijvoorbeeld kijkt zijn die ongeveer grotendeels positief.

Meestal zijn de goedkoopste Azerty and Afurture.
Zijn deze winkels te vertrouwen? Mijn voorkeur gaat uit naar Afurture sinds deze er over al het betrouwbaarst uit ziet. Wat is jullie advies?

Garantie?

Beiden winkels hebben natuurlijk garantie, sinds dat wettelijk verplicht is maar de duur is onduidelijk. Heeft iemand een idee hoelang die garanties duren?

Alvast bedankt

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Daar zijn dus de Shop Reviews voor. Koop gewoon bij een shop met goede reviews over langere tijd, dus goede reputatie. De shops die jij noemt vallen daar zeker onder.
Garantie is iets wettelijks, daar zijn genoeg topics over te vinden op dit forum :) Zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Wel kan je kijken welke shops hun service goed op orde hebben, en ook daar zijn de genoemde shops prima in.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Met Microkid. Duik in de shopreviews en je komt er vanzelf achter wat voor jou het beste gaat werken. Een topic gaat je geen extra informatie opleveren behalve ervaringen van individuen en laat je daar nou net niks aan hebben.

Dit topic is gesloten.