Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik voel me zwaar genept. Niet al te lang geleden dure TV gekocht. En daarbovenop dure speciale webcam gekocht CY-STC1100/XC, omdat dit de enige webcam was waarmee je de Skype functionaliteit van de TV kon benutten. Nu trekt Skype zonder pardon de stekker uit Skype op TV, en heb ik dus eigenlijk een flinke miskoop gedaan.

Wie weet wat je hier mee kan? Zijn er drivers voor deze camera zodat je het ding op Windows kan gebruiken? Zijn er andere Samsung Apps op de TV waar de camera nog voor gebruikt kan worden? Zijn er regelingen voor geld terug?

Zijn er anderen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Flink blijven klagen, ook via de consumentenbond.
Samen met deze mensen:
https://www.consumentenbo...p-stopt-samsung-smart-tvs

Er komen geen updates meer van de Skype app maar Samsung had de app nog gewoon mogen laten werken.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Hartstikke vervelend dit.
Als alternatief stel ik voor de PC of laptop op de TV aan te sluiten om zo toch groot beeld te hebben met het skypen.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, erg vervelend natuurlijk. Hopelijk krijg je iets geregeld samen met medestanders via de Consumentenbond. Persoonlijk zie ik dit als een bevestiging dat een "smart" platform niet leidend moet zijn in de aankoop van een tv. Naast de matige gebruiksvriendelijkheid is vooral het beperkte updatebeleid en het risico dat apps op elk moment mogelijk niet meer werken toch wel een blijvend argument om geen gebruik te maken van "smart"-features. Externe devices zijn imho altijd een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nieuws: Samsung stopt met ondersteuning van Skype-app op smart-tv's - update is bijna 4 maanden geleden gepost. Op de Skype-forums (voor zover je die kan geloven), zegt men dat ze het geld van Samsung hebben teruggekregen voor de speciale webcam. Of deze regeling ook in NL werd toegepast, weet ik niet; Samsung heeft in april hierover wel een summier bericht op hun eigen site gehad.

Het is dan ook een beetje mosterd na de maaltijd, denk ik, als je 4 maanden na de aankondiging hier komt klagen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
[b][message=47474765,noline]Het is dan ook een beetje mosterd na de maaltijd, denk ik, als je 4 maanden na de aankondiging hier komt klagen?
Dat ze iets ergens op een pagina van hun aankondigen kan ik niet veel mee. Ik kan pas wat doen als ik zie dat die functionaliteit er bij mij uit ligt. En dat is pas sinds een paar dagen terug.

Ik heb vandaag gebeld met Samsung, maar die zeggen dat er geen sprake is van geld-terug ofzo. En dat ik toch vooral bij Skype moet zijn. Ik heb een kwartier lang betoogd dat ik toch echt een Samsung-product heb gekocht, en niet een Skype product, maar dat mocht niet baten. Ik voel me opgelicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:34

Prx

Ik begrijp dat het ondertussen een maand geleden is en ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, maar ik vrees dat je van "de koude kermis" thuis gaat komen. :(

http://blog.iusmentis.com...oor-dingen-uit-te-zetten/
Pagina: 1