Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-10 12:58
Vanochtend de telefoon van mijn moeder aangezet. Bleek ineens in haar agenda alles een dag eerder te staan nis van zowel de toekomstige als de afspraken in het verleden. Ze gebruikt echt alleen de telefoon voor afspraken erin zetten. Geeft wel aan dat hij een synchronisatie heeft met hotmail maar dat gebruikt ze voor de rest nooit.

Gaat in de Nokia 520. Oud beestje met Windows phone 8. Ik kan het echt nergens vinden

Zijn er mensen die weten wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

Staat de tijdszone wel op de Nederlandse instellingen?

En ook wellicht even spieken hoe dit staat bij de instellingen van Hotmail?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Alles staat in de goede tijdzone. Doet hij ook automatisch. heb echt geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Klinkt inderdaad alsof de tijdzone waarin ze zijn ingepland anders is dan de huidige tijdzone. Zou even goed in online outlook kijken in de instellingen of de agenda wel de goede tijdzone heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Zou dat kunnen? Er is nog nooit een online Outlook gebruikt. Alles altijd alleen maar op de telefoon. Ik ga zo kijken of ik in kan loggen op haar Outlook

Net ingelogd en stond wel op een andere tijdzone. Maar dat was 1 uur verschil en geen hele dag. Is ook altijd gewoon goed gegaan maar nu ineens echt alles een dag eerder. Jaar en datum kloppen. Geen schrikkeljaar dingen enzo. Heb echt geen idee meer

[ Voor 45% gewijzigd door jaydenjarno op 03-07-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:50
Heb dit eerder ergens voorbij zien komen en weet niet meer wat de oplossing was. Weet in ieder geval nog wel dat de persoon het probleem wel had opgelost. Er moet ergens iets verkeerd zijn geconfigureerd.
Pagina: 1