Ik ben technisch opgeleid (TU Delft Werktuigbouw), heb daarna in de ICT gewerkt en ben nu alweer zo'n 12 jaar werkzaam in de sociale branche (re-integratie, participatiewet, dat soort dingen). De switch van ICT naar sociaal was een bewuste, gaf meer voldoening. Maar ik mis, simpel gezegd, de inzet van mijn hersencapaciteit (ik behoor volgens een aantal capaciteitentests tot de 5% "slimsten" van de hogeropgeleiden (HBO/WO)). Gezien de ontwikkelingen in de blockchains en de impact die dat kan hebben op de maatschappij ben ik hier wel in geïnteresseerd. Ik zou er misschien wel mijn geld in willen verdienen op termijn. Het schijnt ook goed te verdienen trouwens als je up-to-date kennis hebt van deze materie.
Nu mijn vraag. welke kennis van blockchains heb je eigenlijk nodig om ook daadwerkelijk interessant te zijn voor bedrijven die actief zijn of worden in deze branche? En waar vind je deze kennis? Welke achtergrondkennis heb je al nodig om enigszins een kans te maken (programmeren?). Ik heb nu 0,0 kennis van programmeren, ben meer een systeemdenker.
Nu mijn vraag. welke kennis van blockchains heb je eigenlijk nodig om ook daadwerkelijk interessant te zijn voor bedrijven die actief zijn of worden in deze branche? En waar vind je deze kennis? Welke achtergrondkennis heb je al nodig om enigszins een kans te maken (programmeren?). Ik heb nu 0,0 kennis van programmeren, ben meer een systeemdenker.
This title is for sale, please send me a PM