Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Panasonic 50CX680 4K smart tv met Firefox OS. Ik ben zeer tevreden met mijn TV, alleen 50 inch is toch beetje klein vanaf de afstand van mijn bank. Ik ga mijn TV verkopen en ik wil andere TV kopen.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Philips 55PUS6401 ultra HD of gezegd 4K met Android erop.

Ik hoor van collega's dat een slechte TV is en dat de beeld slecht is etc.

Thanks al vast _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.

Voor de gemiddelde Philips TP Vision televisie kun je op het forum weinig handen op elkaar krijgen. Bij een kennis heb ik een aantal maanden geleden geholpen om een 4K-model aan te sluiten; typenummer weet ik zo niet meer. Van het beeld was ik niet heel erg onder de indruk; dat was gewoon oké. Wat me vooral bij is gebleven is de dramatische software die zorgt voor een irritante bediening en vastlopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buymeball
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 11:37
Hallo,

Ik heb een Philips 49 inch 7100 puk thuis aan de muur hangen. Beeld hier van is stukken beter vergeleken met de 6000 serie.
De software is het zelfde als de bovenstaande tv. Software matig echt een drama. Laat ik het zo zeggen voor de apps en alle Android software hoef je het niet te doen. Wij kijken alleen via UPC horizon box tv en bij ons blijft het beeld regelmatig hangen. Of spring het beeld even 2 tellen op zwart. Voor alle apps heb ik mijn laptop maar aan de tv gehangen. Want tegen de tijd dat je een app hebt draaien ben je 15 minuten verder. Eigenlijk een prima tv maar je moet de Android software zo min mogelijk gebruiken om optimaal te kunnen genieten van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohh oke wel jammer, heel erg bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik twijfel tussen 2 verschillende tv's van SONY, de SONY KDL-55W805C heeft 100 hz FULL HD 55 inch of moet ik de SONY 55X8005C UltraHD 50 hz nemen. Want ik wil ook PS4 kopen dus ik hoor verschillende verhalen, ene persoon zegt ja gamen op 50 hz op 4K kan traag gaan en andere zegt nee er is niks mis mee.

Dus ik wil aan jullie vragen wat goed en minder goed is.

Ook is er SONY KDL55W809C, ik zou echt niet weten wat er verschil is tussen W809C en W805C beide 55 inch. Weet iemand ook wat er grote verschillen zijn?

Bedankt al vast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wederom een aankoopadvies topic gestart in Televisies & Beamers in plaats van Consumentenelektronica Aankoopadvies. Aangezien het niet handig is om voor elk model televisie dat in je gedachten schiet een nieuw topic te starten, heb ik je beide topics samengevoegd en een meer algemene titel gegeven. Laten we het bij één topic houden.
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:14:
Ook is er SONY KDL55W809C, ik zou echt niet weten wat er verschil is tussen W809C en W805C beide 55 inch. Weet iemand ook wat er grote verschillen zijn?
Deze vraag is al vele malen voorbij gekomen in \[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:14:
Ik twijfel tussen 2 verschillende tv's van SONY, de SONY KDL-55W805C heeft 100 hz FULL HD 55 inch of moet ik de SONY 55X8005C UltraHD 50 hz nemen. Want ik wil ook PS4 kopen dus ik hoor verschillende verhalen, ene persoon zegt ja gamen op 50 hz op 4K kan traag gaan en andere zegt nee er is niks mis mee.
Dimens in 'nieuws: GfK: verkoop uhdtv's in Nederland is bijna verviervoudigd ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Vreemd dat niemand adviseert groter te gaan. Je wilt een nieuwe televisie omdat 50" te klein is, dan kijk je naar 55" (are you kidding us)? Minimaal 60 of 65" is dan mijn advies! Serieus denk hier eens goed over na.
Pagina: 1