Hallo Tweakers, ik zit met een lastige vraag.
Ik wil héél graag een gtx 1070 kaart in mijn pc hebben, maar op het moment van typen is alleen de msi geforce gtx 1070 founders edition redelijk geprijst bij Azerty, 500,-
Ik ben verplicht de videokaart bij Azerty te halen want daar laat ik mijn pc op 12 juli assembleren.
Maar ben ik niet van plan om 600 euro te betalen voor een videokaart, aangezien ik dan 100 euro over het budget ga.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik ga bij Azerty deze samen stelling nemen,
CPU: intel i5 6500
PSU: corsair rm650x
MOBO: msi b150a gaming pro
Geheugen: Corsair 2x8gb ram 2133mhz red theme.
Behuizing: Sharkoon t9 value red.
SSD: Sandisk ultra ii 240gb
Processor koeler: Scythe kotetsu of een Cryorig m9i
Wat dus mijn uit eindelijke vraag is:
Zal ik die msi geforce gtx 1070 founders edition nemen of zal ik een andere kaart nemen?
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer, alleen de video kaart mag niet duurder zijn dan 500 euro.
Ook is het jammer dat de Rode gtx 1070 van msi nog niet goed verkrijgbaar is, aangezien mijn pc build black/red themed is.
Ik zat zelf te denken aan een msi gtx 980 maar dat is toch wel een dik verschil tov de msi gtx 1070fe
Groet Donny, alle reacties zijn welkom,
Ik wil héél graag een gtx 1070 kaart in mijn pc hebben, maar op het moment van typen is alleen de msi geforce gtx 1070 founders edition redelijk geprijst bij Azerty, 500,-
Ik ben verplicht de videokaart bij Azerty te halen want daar laat ik mijn pc op 12 juli assembleren.
Maar ben ik niet van plan om 600 euro te betalen voor een videokaart, aangezien ik dan 100 euro over het budget ga.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik ga bij Azerty deze samen stelling nemen,
CPU: intel i5 6500
PSU: corsair rm650x
MOBO: msi b150a gaming pro
Geheugen: Corsair 2x8gb ram 2133mhz red theme.
Behuizing: Sharkoon t9 value red.
SSD: Sandisk ultra ii 240gb
Processor koeler: Scythe kotetsu of een Cryorig m9i
Wat dus mijn uit eindelijke vraag is:
Zal ik die msi geforce gtx 1070 founders edition nemen of zal ik een andere kaart nemen?
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer, alleen de video kaart mag niet duurder zijn dan 500 euro.
Ook is het jammer dat de Rode gtx 1070 van msi nog niet goed verkrijgbaar is, aangezien mijn pc build black/red themed is.
Ik zat zelf te denken aan een msi gtx 980 maar dat is toch wel een dik verschil tov de msi gtx 1070fe
Groet Donny, alle reacties zijn welkom,