Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staartvin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:00
Ik heb een Samsung Galaxy S6 en wil deze graag tweedehands verkopen. Nu is er een legio aan websites waar je je tweedehands mobiel kan verkopen, maar ik heb geen idee welke betrouwbaar zijn (en welke niet).

Een snelle zoekopdracht gaf websites als:Sommige websites zien er 'betrouwbaarder' uit dan anderen. Nu zullen er vast tweakers zijn die dit al wel eens gedaan hebben en van hen zou ik dan ook graag horen waar jullie je oude mobiel verkopen?

PS: ik heb geen idee of dit het goede subforum is, maar ik kon niet echt een relevanter subforum dan deze vinden, dus heb ik het maar hier geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:58

MsG

Forumzwerver

Wil je het per se via zo'n middleman doen? Die geven je vaak maar een fractie van wat je er voor krijgt op Tweakers V &A of bijv Marktplaats

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:27
Waarom zou je het niet via V&A op tweakers willen verkopen? Vaak houd je onder de streep veel meer over dan als je het via een site doet. Die moeten de telefoon immers ook weer herverkopen en moeten ook competitie bieden aan de 2e hands markt en haar prijzen.

Als het om vertrouwen gaat laat je de telefoon afhalen of verzendt je pas nadat het geld bij jou is bijgeschreven :)

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staartvin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:00
Thanks voor de tips heren! Had er niet bij stilgestaan dat het ook op Tweakers zelf kan.