www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Dat Demos1 systeem is bagger.
Ben zelf ook sl8eroffer van zo'n ISP.
Heb je nog meerdere modems geïnstalleerd op die laptop.
Wanneer ik mijn 33k intern eerst installeer en dan de Demos1, dan heb ik problemen.
Eerst de Demos1, en dan de andere pas.
Kun je ook geen Diagnostische test uitvoeren, het OS vraagt dan de modem om info.
Zelf draai ik ook W2k, en heb geen verdere problemen.
De kabel tussen de modem en laptop is wel goed.
Ben zelf ook sl8eroffer van zo'n ISP.
Heb je nog meerdere modems geïnstalleerd op die laptop.
Wanneer ik mijn 33k intern eerst installeer en dan de Demos1, dan heb ik problemen.
Eerst de Demos1, en dan de andere pas.
Kun je ook geen Diagnostische test uitvoeren, het OS vraagt dan de modem om info.
Zelf draai ik ook W2k, en heb geen verdere problemen.
De kabel tussen de modem en laptop is wel goed.
And The Only One
Verwijderd
Kijk eens of je de modem met bijv. Hyperterminal kunt benaderen (in hyperterminal als modem 'COM1' (of welke compoort ie ook aanhangt) opgeven) en dan eens 'AT' tikken en kijken of ie met OK antwoord.
Dan weet je of de poort, kabel en modem goed zijn.
Kijk anders eens bij de modemeigenschappen of daar niet een vaste snelheid staat opgegeven. (snelheid 28800 en dan vinkje 'alleen verbinden bij deze snelheid' ofzo; dat moet dus niet)
Dan weet je of de poort, kabel en modem goed zijn.
Kijk anders eens bij de modemeigenschappen of daar niet een vaste snelheid staat opgegeven. (snelheid 28800 en dan vinkje 'alleen verbinden bij deze snelheid' ofzo; dat moet dus niet)
O'ja, ik heb hem als een 28k8 geinstalleerd, maar als Maximum poortsnelheid 57600
Wanneer ik dit verander, werkt de modem niet.
And The Only One
Verwijderd
Sure? die modem is gemaakt om op 115k2 te werken.Op woensdag 27 juni 2001 10:00 schreef Diamon het volgende:
O'ja, ik heb hem als een 28k8 geinstalleerd, maar als Maximum poortsnelheid 57600
Als ie toch wel op 115k2 staat doet ie het juist niet op 57k6 (ik weet niet of ie automagisch switcht, die dingen zijn nou niet echt geavanceerd (zou me niks verbazen als er nog buizen inzitten ipv ic's
Jij eindelijk kabel ???
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Aan iedereen, bedankt voor de info, ik zal het advies doorsturen naar m'n slachtoffer.
dreeke: was het maar zo da'k kabel had, voorlopig is het nog steeds WISH Click & Dial dat hoogtij viert bij mij thuis
.
Maaar er is nu flat-fee van Demon en das maar 425 gulden per maand voor 24/u dag ISDN verbinding, koopje toch?
.
dreeke: was het maar zo da'k kabel had, voorlopig is het nog steeds WISH Click & Dial dat hoogtij viert bij mij thuis
Maaar er is nu flat-fee van Demon en das maar 425 gulden per maand voor 24/u dag ISDN verbinding, koopje toch?
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Pagina: 1