windows op ssd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensoepje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 22:05
ik heb nu een computer met windows op een hdd.
ik wil windows op mijn ssd, maar hoe? ik heb geen usb's die geschikt zijn om vanaf te booten, geen idee waarom dat niet werkt. is er een mogelijkheid om windows op de ssd te zetten terwijl ik zelf in windows zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Bij Samsung Evo (kit) zit een USB 3 adapter en clone software

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensoepje
zo ver was ik echter is wat er op de hdd staat zeg 500gig en de ssd heeft maar capaciteit voor 110gig, is er een mogelijkheid alleen windows te clonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, een clone is een 1:1 kopie van je schijf. Waarom niet een USBstickje bootable maken? Met een 8GB stick heb je volgens mij al meer dan zat ruimte, en die dingen kosten ook nog maar een paar euro tegenwoordig. En dan kun je gelijk een schone installatie doen, clonen ben ik zelf nooit zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippensoepje
nou ik had gister usbstickje bootable gemaakt met rufus maar tijdens het booten startte hij niet vanaf de usb op. hij zag hem niet? ik weet niet of het aan de usb ligt opf aan de pc zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Kheb de oplossing, loop naar achter en schiet de piano dood, missch boot hij dan wel

Nee ff zonder dollen, als je niet verteld wat en hoe je het gedaan hebt, kunnen wij niks met je laatste 2 zinnen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-10 11:43
Graag wat meer info, met wat je nu gegeven hebt blijven er teveel vragen open staan..

Dus omschrijf even je stappenplan tot nu toe..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Pagina: 1