Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 13:07
Beste mede-tweakers,

Sinds twee weken ben ik de gelukkige eigenaar van een Acer P1510 beamer (uit de Ibood hunt/box). Ik ben van beamers gewend dat ze, zodra je ze uitzet, nog een paar minuten moeten 'nakoelen'. Deze P1510 beamer gaat echter meteen uit, hetgeen mij niet goed lijkt te zijn voor de levensduur van de lamp.

Ik heb in de handleiding gezocht, en er blijkt inderdaad een menu-optie te zijn waarmee je dit in kunt stellen:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/14u9ymb.png

Deze optie stond bij mij op 'Instant Off', maar ik kan hem niet op 'Standard' zetten, die optie bestaat niet! In de handleiding staat ook 'Functions vary depending on model definition', dus heel vreemd is het ook weer niet.

Mijn vraag nu: is het schadelijk voor de lamp om hem 'Instant Off' uit te zetten? Het lijkt mij in ieder geval niet de bedoeling...

Beste antwoord (via koen_92 op 04-07-2016 13:29)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:07

WCA

Heb thuis en een epson die hetzelfde doet, die is al 1000 uur over zijn rating heen, denk niet dat het heel veel uitmaakt.

Share and Enjoy!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Heb thuis en een epson die hetzelfde doet, die is al 1000 uur over zijn rating heen, denk niet dat het heel veel uitmaakt.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_92
Hmm ok.. Toch vreemd. Jouw Epson kan ook niet 'nakoelen'? Is dat bij jou ook niet te selecteren in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Nope, doet ie niet en kan ie ook niet.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_92
Ok, dan laat ik het maar zo.
Mocht de lamp vroegtijdig versleten zijn en ik dit topic nog niet vergeten zijn, dan zal ik het hier laten weten, :)

Bedankt!