Welke externe hardeschijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-12-2025
Hallo,

Ik zou graag advies willen voor het aanschaffen van een externe hardeschijf. Ik zie door de bomen het bos niet meer, omdat er zoveel zijn. Ik weet ook niet of het nog wat uitmaakt qua merk?

Ik wil 1 of 2 terabyte externe HD kopen. Zag dat 1TB rond de €55 kost en 2TB zit je rond de €85... Iemand goede ervaringen met een bepaalde externe HD?

Wil het gaan gebruiken om foto's en films op te slaan.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In de praktijk maak het weinig uit. Het is meer pech of mazzel hebben met een defect dan dat de ene echt beter is dan de ander. Ik zou gewoon voor de goedkoopste USB3 schijf gaan.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01 22:20
Ik heb goede ervaringen met WD.

Als je niet vies bent van recertified disken dan staan hier soms wel leuke aanbiedingen : http://store.wdc.com/stor...let/Recertified_Draagbaar
http://store.wdc.com/stor...utlet/Recertified_Desktop

Zelf ook een keer iets besteld daar, drive zag eruit als nieuw..

[ Voor 18% gewijzigd door Hoyden op 02-07-2016 21:33 ]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-01 14:25

WCA

Ik heb zelf altijd wd elements gehad, en die zijn altijd reuze betrouwbaar geweest.

Share and Enjoy!

• PilatuS
  • Niet online
Je hebt nu ook 2.5" en 3.5" schijven. Het is wel handig even te bepalen wat handig voor je is. Een 3.5" schijf heeft een adapter nodig, een 2.5" schijf niet. Verder zal een 3.5" schijf wat sneller zijn.

Edit: Als 1TB genoeg voor je is zou ik voor de WD schijf gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 02-07-2016 22:02 ]

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-12-2025
Zat in eerste instantie ook aan die WD te denken, maar voor €4 heb je 0,5TB meer...?

• PilatuS
  • Niet online
YinYang schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:14:
Zat in eerste instantie ook aan die WD te denken, maar voor €4 heb je 0,5TB meer...?
Als je die ruimte denkt te gaan gebruiken, ook prima. WD is een wat goter merk, vandaar de voorkeur daarvoor. Het zegt alleen niets over welke het eerst kapot gaat.

Verwijderd

Hoi YinYang,

Je bent herhaaldelijk opgevallen in negatieve zin doordat je 'matige topics' aanmaakt waarin je weinig energie steekt. Je wilt dat wij het werk voor je doen. Maar GoT is geen helpdesk... er wordt van jou verwacht dat je ook zelf moeite steekt in het beantwoorden van je vraag of oplossen van je probleem. Immers, als jij er weinig tijd aan wilt besteden, waarom zouden wij dat dan doen? We willen van jou zien dat je je eigen topic serieus neemt doordat je er zelf tijd en energie aan besteedt. Als je dat doet, zul je zien dat mensen behulpzamer zijn en het de moeite waard vinden om hun tijd te besteden aan jouw vraag of probleem.

Aangezien je op dit gebied veelvuldig bent opgevallen in negatieve zin, voel ik me genoodzaakt je topic te sluiten. Probeer een volgende keer het iets beter te doen. De policy kan daarbij een goed begin zijn, om die nog eens door te lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/19.

Mocht je de behoefte voelen hierover te communiceren, kun je me een DM-bericht sturen door op het pijltje te klikken links van dit bericht, vóór mijn username.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.