Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb nu dus net voor de eerste keer een pc in elkaar gezet. Uiteindelijk na een tijd zwoegen, probeerde ik de pc en alle fans en lichtjes deden het. Ik sloot toen de pc op mijn monitor aan, alleen die geeft aan "no signal" en gaat even later in de slaapmodus? Heeft iemand enig idee hoe ik hem kan laten werken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 243,95€ 243,95
1Asus H110I-PLUS€ 74,95€ 74,95
1MSI Radeon R9 270 2GB GAMING€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 44,95€ 44,95
1NZXT Manta - Matte Black/Red€ 105,90€ 105,90
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 27,90€ 27,90
1Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2K2/16€ 68,99€ 68,99
1Corsair CX450M€ 51,57€ 51,57
1Kingston SSDNow V300 120GB€ 40,95€ 40,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 659,16

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Met ander kabel aangesloten, andere monitor, zonder videokaart, pc uit elkaar gehaald en opnieuw alles aangesloten. Niks helpt :/ Anders ga ik hem denk ik naar de Mycom brengen als ik er voor maandag nog steeds niet uit ben.

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Bumpje, het is mij nog steeds niet gelukt?

Verwijderd

Klinkt misschien raar, maar probeer eens met 1 bankje geheugen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:02:
Klinkt misschien raar, maar probeer eens met 1 bankje geheugen?
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd, maar ook dat helpt niet :( Andere suggesties, of gewoon langs de Mycom gaan, kijken of hun het kunnen fixen?

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-01 08:09
Heb je een speaker aangesloten op je moederbord? Zoja, want voor beep codes geeft die aan? Heb je de risers voor je moederbord gebruikt? Heb je ook zeker weten alle kabels er goed ingeplugd?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

Afstandsbusjes niet vergeten? PCI-E/CPU (of andere) power kabels niet vergeten? Monitor wel op de juiste videobron aangesloten? (Dus als je hem nu in het moederbord hebt zitten steek hem in je dedicated GPU, of juist andersom).

Edit: Even iets kleins:
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:55:
Ik sloot toen de pc op mijn monitor aan, alleen die geeft aan "no signal" en gaat even later in de slaapmodus?
Sluit in het vervolg je monitor aan voordat je de PC aan zet. Ik heb zowel GPU's als monitoren kapot zien gaan door dit na de tijd te doen. HDMI kan het hebben, DP durf ik niet te zeggen maar VGA en DVI-D zijn er absoluut niet voor bedoeld om zomaar aangesloten te worden.

[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 02-07-2016 21:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 18:46

job

Alle voedingsstekkers aangesloten? Dus ook die voor de cpu en videokaart?
CPU fan aangesloten op de juiste header? Dus niet op die voor de casefan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Werkelijk? PC Build hulp nodig

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Cpu eruit en opnieuw installeren wil wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:50:
Afstandsbusjes niet vergeten? PCI-E/CPU (of andere) power kabels niet vergeten? Monitor wel op de juiste videobron aangesloten? (Dus als je hem nu in het moederbord hebt zitten steek hem in je dedicated GPU, of juist andersom).

Edit: Even iets kleins:

[...]

Sluit in het vervolg je monitor aan voordat je de PC aan zet. Ik heb zowel GPU's als monitoren kapot zien gaan door dit na de tijd te doen. HDMI kan het hebben, DP durf ik niet te zeggen maar VGA en DVI-D zijn er absoluut niet voor bedoeld om zomaar aangesloten te worden.
Monitor is goed aangesloten, afstandsbusjes zaten al in de behuizing. Ik heb alle kabels verder er naar mijn weten goed inzitten. Ik heb de hdmi kabel op gpu en moederbord beide geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:52:
Alle voedingsstekkers aangesloten? Dus ook die voor de cpu en videokaart?
CPU fan aangesloten op de juiste header? Dus niet op die voor de casefan
Alles is goed aangesloten. Ook de cpu fan.

Verwijderd

Topicstarter
LostInNight schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:44:
Heb je een speaker aangesloten op je moederbord? Zoja, want voor beep codes geeft die aan? Heb je de risers voor je moederbord gebruikt? Heb je ook zeker weten alle kabels er goed ingeplugd?
Ik hoor geen piepjes ofzo? De afstandbusjes zaten al in de behuizing. En alle kabels lijken helemaal goed te zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Bumpje
Modbreak:Pardon...

Omhoogschoppen van je topic mag pas 24u na je vorige reactie. Wees een beetje sociaal tov alle andere mensen met topics die ook graag aandacht krijgen. Als je te weinig reacties krijgt ligt dat meestal aan de kwaliteit van je posts - daar kun je aan werken. Maar dan nog, zelfs Tweakers doen 's avonds in het weekend andere dingen dan hier rondhangen. Beetje geduld is dan ook niet teveel gevraagd :o

[ Voor 195% gewijzigd door dion_b op 03-07-2016 21:57 ]

Verwijderd

Minimale opstelling buiten de behuizing op de doos van het moederbord. Alleen mobo, cpu, koeler, 1x ram en voeding en dan checken of je in het bios kan komen.
Heb je de cpu opnieuw geïnstalleerd?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:08
Je hebt dus twee versies van dit moederbord:
-Asus H110I-PLUS D3 - deze ondersteunt DDR3
-Asus H110I-PLUS - deze ondersteunt DDR4

Heb je hier rekening mee gehouden?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal dat dan eens proberen met minimale opstelling. En ik heb gekeken en heb wel het mobo met dd4

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:51
Ik heb het idee dat de GRAKA niet als eerste staat in de BIOS. Ik denk dat die instelling niet goed staat.
Pagina: 1