Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• Gwinjor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08-2016
Hallo iedereen, ik ga een laptop kopen voor mijn studie! Jullie advies wordt enorm gewaardeerd! Ik denk zelf aan deze laptop. http://www.campusshop.nl/...sk-i5-256-gb/details.aspx

Wat ga je met je laptop doen?
In beginsel zal ik de laptop vooral gebruiken voor teksverwerken, Redditen en Youtubefilmpjes kijken. Ook ben ik van plan hem te gebruiken om er Spotify op te draaien en dergelijke betrekkelijk lichte taken. Ik heb geen desktop; ik gebruik hem dus voor al mijn computertaken. Het gebruik is dus intensief. Dit zal geen enorm effect hebben op de vraag naar een lange accuduur (het gebruik zal vooral thuis zijn) maar wel op de vraag naar duurbaarheid. Ik ga hem veelvuldig gebruiken en hoop dat ie lang mee kan gaan.

Hiernaast hou ik wel van gamen. Hij heeft zeker geen high-end machine te zijn, maar als hij spellen als Skyrim of Crusader Kings II aankon zou dat zeer aangenaam zijn.

Wat is je budget?
800 euro max. Daaronder zou fijn zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar de Uni, lijkt me, om aantekeningen te maken. Verder zit ik elke week op en neer in de trein van Groningen naar Arnhem. Hem daar kunnen gebruiken zou ook fijn zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen uitgesproken voorkeur voor een merk. Het liefst wel een laptop met Windows.

[ Voor 4% gewijzigd door Gwinjor op 02-07-2016 18:49 ]