Hallo, ik ben Jelle en ik wil m'n eerste game pc bouwen, ik heb 1000 euro bij elkaar gespaart en ik wil dat graag gebruiken voor m'n computer!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk spellen op spelen. Zelf ben ik fan van race-spellen, simulator en strategie spellen.
Ik ben super enthousiast voor Forza Horizon 3, dus dat spel wil ik graag spelen op 60fps op high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn maximumbedrag is 1000 euro, inclusief windows, zelf wil ik alles bij azerty kopen, omdat ik super goede ervaringen heb, ga ik er van uit dat ik 100 euro voor windows betaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wat een normale computer ook heb, alleen met een betere videokaart. zelf wil ik een harde schijf en een kleine SSD, ook een dvd reader is wel wenselijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zelf zat ik in m'n hoofd met een rx480 8Gb. Ook de nvidia i7-6700 heeft een groot voorkeur, want ik verwacht mijn processor komende 5 jaar niet te veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst wil ik niet een grotere behuizing dan de maat midtower, want anders past het niet op m'n bureau.
ook wil ik het liefst zwart/grijs met rode behuizing
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een lijstje gemaakt, maar ik weet niet of er verbeterpunten zijn, of dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt.
de behuizing is bij azerty rond de 55 euro en ik ga ervan uit dat windows 94 euro is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk spellen op spelen. Zelf ben ik fan van race-spellen, simulator en strategie spellen.
Ik ben super enthousiast voor Forza Horizon 3, dus dat spel wil ik graag spelen op 60fps op high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn maximumbedrag is 1000 euro, inclusief windows, zelf wil ik alles bij azerty kopen, omdat ik super goede ervaringen heb, ga ik er van uit dat ik 100 euro voor windows betaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wat een normale computer ook heb, alleen met een betere videokaart. zelf wil ik een harde schijf en een kleine SSD, ook een dvd reader is wel wenselijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zelf zat ik in m'n hoofd met een rx480 8Gb. Ook de nvidia i7-6700 heeft een groot voorkeur, want ik verwacht mijn processor komende 5 jaar niet te veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst wil ik niet een grotere behuizing dan de maat midtower, want anders past het niet op m'n bureau.
ook wil ik het liefst zwart/grijs met rode behuizing
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een lijstje gemaakt, maar ik weet niet of er verbeterpunten zijn, of dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 301,85 | € 301,85 |
1 | Asus H110M-A | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Sapphire Radeon RX 480 8GD5 | € 276,95 | € 276,95 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Supermicro Gaming S5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 40,88 | € 40,88 |
1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Corsair VS550 | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Crucial BX200 240GB | € 64,67 | € 64,67 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 866,15 |
de behuizing is bij azerty rond de 55 euro en ik ga ervan uit dat windows 94 euro is.