Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden een Motorola Moto X Style aangekocht. Sinds vandaag heb ik daar een serieus probleem mee.

Toen ik deze ochtend opstond kon ik mijn gsm nog gebruiken maar de knopjes onderaan het scherm begonnen vanzelf te werken, dit zijn de knopjes om apps te sluiten en terug te gaan.

Dit ging maar niet weg, ik heb alles geprobeerd, opnieuw opstarten, telefoon resetten, cache verwijderen,...

Nadat ik dit allemaal geprobeerd had kwam er een ander probleem de kop opsteken. Nu kan ik niet meer op die knopjes klikken. Dus ik kan geen apps sluiten,.. Deze staan op het touchscreen zelf en niet zoals een Samsung of een andere telefoon net onder het scherm. Het rare is dat de rest van het touchscreen wel werkt maar de onderkant niet. Als ik het scherm kantel heb ik hetzelfde probleem.

Ik denk aan een virus of misschien een fout in de software.

Zijn hier nog andere recente problemen van gevonden of oplossingen? Ik heb heel het internet doorzocht maar niets gevonden...

Ik hoop niet dat het toestel kapot is want heb er veel geld voor betaald...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:53
probeer eens een andere launcher zoals nova launcher, dan weet je of het software is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knielen schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:42:
probeer eens een andere launcher zoals nova launcher, dan weet je of het software is
Werkt helaas niet, gebruikte nova launcher al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:44:
Nadat ik dit allemaal geprobeerd had kwam er een ander probleem de kop opsteken. Nu kan ik niet meer op die knopjes klikken. Dus ik kan geen apps sluiten,.. Deze staan op het touchscreen zelf en niet zoals een Samsung of een andere telefoon net onder het scherm. Het rare is dat de rest van het touchscreen wel werkt maar de onderkant niet. Als ik het scherm kantel heb ik hetzelfde probleem
Als je het scherm kantelt draaien de knoppen dan mee en werken ze dan nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dus eerst had je nova launcher waar het mis mee ging? Toen reset en alles, dus geen nova launcher en nogh steeds problemen.

In portrait stand staan de drie knoppen onderaan. Dat gedeelte doet het niet.

Kantel je scherm zodat het in landscape komt, (mits je geen google now launcher hebt, die staat dat niet toe) de drie knoppen gaan dan eigenlijk naard de linkerkant van het scherm (het nieuwe onder, lol).

Doen ze het dan wel? Dus probeer launcher erop te zetten die scherm kan laten draaien.

Doen de knoppen het nog steeds niet dan lijkt het mij eerder in software te zitten dan scherm.

Maar als ik je klacht nog eens lees bergijp ik het niet helemaal. Hoe bedoel je apps staan op touchscreen en niet onder het scherm? Ik denk dat je app drawer bedoelt. En bij sommige telefoons zijn die idd capacitief en staan onder scherm, bij veel toestellen zijn die knopjes nu idd in het scherm zelf opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
wat voor reset heb je uitgevoerd? gewoon een reboot of een factory reset, waarbij al je apps en instellingen ook weg zijn?

Probeer anders ook eens een app om je touchscreen te testen, het kan zijn dat er een strook touch kapot is, maar er kan ook software matig iets mis zijn met je navigation bar

Strava

Pagina: 1