Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop

Pagina: 1
Acties:

• stijn1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-08 20:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen? Gamen
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Gamen

Wat is je budget? Rond de 1000 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Niet dagelijks
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Asus of msi
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. alternatieven zijn welkom

Omdat ik door omstandigheden toch geen game desktop kan kopen, ben ik maar voor een game laptop beginnen zoeken. Na prestaties vind ik het belangerijk dat de laptop een goede koeling heeft.
Ik twijfel tussen :
ASUS ROG GL552VW-CN471T ( slechte bouwkwaliteit?)

msi ge72 6qc-023be/024be/025be(17 inch, hierdoor minder warm bij gamen?)

De specs zijn bijna hetzelfde en de prijs is voor beiden 1000 euro, maar ik wil graag een laptop die een goede koeling heeft en toch ook een redelijke bouwkwaliteit.
Welke zou ik dan best nemen?
Alternatieven zijn welkom!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik kan absoluut de Dell inspiron 15 7559 aanraden. Ziet er geweldig uit, en games als GTA 5 lopen probleemloos. Echt een fijne laptop. Staan een aantal reviews op Tweakers. Wellicht dat je hier nog wat informatie uit kan halen.

• stijn1
Is deze zijn hogere prijs waard in verhouding met de msi en de asus?

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
stijn1 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:13:
Hij is ook 999?
En als je student bent kan je hem met 10% korting halen

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
stijn1 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:13:
Ik heb geen ervaring met een MSI. Wel vind ik hem qua uitstraling redelijk premium. Qua koeling werkt hij prima. Maakt hij de wat zwaardere games wel redelijk geluid, al merk ik dit niet omdat ik dan een hoofdtelefoon op heb. Welke MSI of Asus had je op het oog?

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

saert schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:45:
Ik kan absoluut de Dell inspiron 15 7559 aanraden. Ziet er geweldig uit, en games als GTA 5 lopen probleemloos. Echt een fijne laptop. Staan een aantal reviews op Tweakers. Wellicht dat je hier nog wat informatie uit kan halen.
Let wel op dat je dan eigenlijk ook nog minimaal een 120GB SSD "moet" halen en dat de laptop maar liefst 2.6KG weegt, dat is echt geen pretje om iedere dag mee naar een opleiding te zeulen, mocht dat bijvoorbeeld je doel zijn.

Ik zeg het de laatste paar dagen vaak, maar ik heb zelf deze gekocht: pricewatch: HP Omen 15-ax010nd
Deze is eigenlijk nog niet uit, pas op 10 juli, maar is in Nederland toch al een klein beetje te verkrijgen. Dat je een i5 6300HQ krijgt in plaats van een i7 6700HQ is eigenlijk een non-topic, omdat dit voor gamen nagenoeg niks uitmaakt en ook nog eens in warmte scheelt. Verder krijg je er een SSD in en weegt de laptop 2.2KG, wat 400 gram lichter is dan de Dell 7559 en diverse Asus RoG laptops, en bijna een centimeter dunner dan de meeste MSI laptops in deze prijsrange.

Hij was dinsdag opeens te koop bij de Mediamarkt, waarna ik hem direct besteld heb vanwege de service en 12,5% korting die momenteel is. Ik heb deze laptop dus voor 874 euro, en dat is zeker niet duur te noemen voor deze specs. Alleen vreselijk jammer dat hij opeens weer weg is bij de Mediamarkt, maar goed, dat is wel vaker tijdens zo'n actie. Ik ben een review aan het voorbereiden, omdat die nergens op internet te vinden is. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet voor de Dell ben gegaan, omdat deze ook andere kleine maar toch aardig plezierbedervende probleempjes heeft. Het kleinste is het feit dat deze DDR3L gebruikt, maar groter zijn de screenflex, kwaliteit van touchpad en hoe het toetsenbord reageert.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• stijn1
Gewicht maakt niet uit, heeft niemand ervaring met de msi die ik heb opgegeven?
Pagina: 1