Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Port forwarding tplink c2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gerrit vd Ende
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-07-2016
Mijn vraag
...Instelleningen voor portforwarding tp link c2 in het Nederlands

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Heb via tp link gemaild, maar met de gegevens om de poorten van de router open te zetten loop ik vast, ten eerste is het Engels wat niet zo goed is van mij! Ik wil een nvr camera set op mijn netwerk aansluiten, maar dit krijg ik helaas niet voor elkaar! 8)7

Alle reacties

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31

lier

MikroTik nerd

Als jij aan kan geven welk (vast?) IP adres je camera heeft en welke poort opengezet moet worden, dan zijn er hier vast tal van mensen die je kunnen helpen.

Voor de zekerheid... wat heb je tot nu te gedaan (ingevuld) en wat werkt niet?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 21:42
Leg voor de zekerheid ook even uit hoe je netwerk verder in elkaar zit. Wie is je provider en wat voor apparatuur zit er vanaf het modem tot aan je camera? De meeste proders leveren namelijk een modem router waardoor je zelf helemaal geen router nodig hebt. Om WiFi dekking te verbeteren moet je accespoints gebruiken (mag ook een router ingesteld als AP zijn zoals je TP link)
In accespoints heb je niets met portforwarding te maken dus dat moet je dan in je modem router instellen.

Beter om dit nu vast te controleren anders heb je het straks eindelijk in je TP link ingesteld en werkt het nog niet omdat er nog een provider router tussen zit