Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Ik merk dat hier volgen mij maar weinig mensen op de hoogte zijn van een geld terug actie door Intel
Gemiddeld zo'n 30 tot 40 euro korting op een cpu/bord setje.

https://toptechcashback.com/nl/nl/pages/cpumb/qualifying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Klopt, hier was ik inderdaad nog niet van op de hoogte. Leuke actie en bedankt voor het melden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:34
Wel stom van het volgende:
Het aanvraagformulier is op dit moment niet beschikbaar. Het online formulier is vanaf 30 dagen na de aankoopdatum beschikbaar. Let op: aanvragen dienen ten vroegste 30 dagen en niet later dan 60 dagen na de factuurdatum te worden ingediend. Ga 30 dagen na de aankoopdatum naar het online aanvraagformulier terug om uw aanvraag in te dienen.
Heb toevallig een setje gekocht met een geldige combi. 55 euro is niet verkeerd :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
"Koop een kwalificerende bundel tijdens de periode van de promotie: 13 juni - 15 juli 2016" .. en toch is de site blanco onder kwalificerende producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogaer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:03
Hmm ik kan ze gewoon bekijken hoor.
En je moet een aanvraag doen wil je je kwalificeren voor de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dit is opzich wel een interessante actie. Jammer dat ie al bijna is afgelopen.
Maar ik vind het een beetje vage site, je moet je gegevens invullen. Maar wie zegt dan dat je je geld krijgt? Voor hetzelfde geld pakken ze alleen je gegevens om je te spammen oid en krijg je nooit wat terug...
Weet iemand of je deze cashback niet direct van Intel / Asus oid kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:09
Ik weet dat MSI een eigen pagina over heeft op hun website, ik gok dat Asus dat ook wel zal hebben... Ik had die van MSI gevonden met de zoektermen MSI cashback promotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Als ik zoek op cashback intel dan zie ik dat dit vorige jaar ook het geval was. Dus het zal wel echt zijn idd.
Maar helaas is de korting niet van toepassing op het best buy guide systeem, je moet minimaal een 6600K nemen en dan krijg je 30 euro korting.
Pagina: 1