Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aankoopadvies nieuwe laptop internet/films/LoL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na vier jaar trouwe dienst is mijn laptop nodig toe aan vervanging en zoek ik dus daarom een nieuwe laptop. Ik ben nu op zoek naar wat advies over wat voor laptop ik het beste kan aanschaffen.

Ik wil de laptop gebruiken om te surfen op het internet, ik wil graag films en series kunnen kijken in hoge (hd) kwaliteit en ik speel dagelijks League of Legends op mijn laptop. Dit is de enige game die ik speel op mijn laptop dus ik hoef geen laptop te hebben die grafisch zware games aankan.

Mijn budget is maximaal 700 euro maar minder uitgeven zou ook fijn zijn voor mijn portemonnee. Hier zit ook de twijfel die ik heb, want ik zie genoeg laptops voor minder maar ik wil niet achteraf spijt hebben dat ik te weinig heb uitgegeven voor een goede laptop.

Ik wil de laptop regelmatig meenemen en daarom wil ik ook geen laptop groter dan 15,6 inch, aangezien ik dit te groot vind om overal mee naartoe te nemen.

Ik heb niet echt een merkvoorkeur. Ik heb de afgelopen jaren een hp laptop gehad en dat beviel prima. Verder heb ik veel gelezen over Acer en Asus en mensen zijn niet altijd even positief over Acer dus ik vraag me af of het slim is om dit merk laptop aan te schaffen. Verder kom ik steeds vaker het merk Peaq tegen en dit merk zegt me niks.

Alle tips zijn welkom :)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
Iedereen is negatief als er iets niet werkt, en dat kan met ieder apparaat gebeuren. zelf denk ik dat dit een goede laptop is voor jouw pricewatch: Acer Aspire V3-575G-55QP

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11 19:12
Verder kom ik steeds vaker het merk Peaq tegen en dit merk zegt me niks.
Peaq & Medion = Lenovo

[ Voor 11% gewijzigd door pasarica op 01-07-2016 21:48 ]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Verwijderd

Topicstarter
Hee, bedankt voor het reageren, ik vroeg me nog iets af, is het voor mij echt aan te raden om een betere videochip te pakken dan eentje van intel zelf? de laptop die je nu aanraad heeft een GeForce en zelf heb ik een AMD nu maar is dit echt nodig?
ard1998 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:40:
Iedereen is negatief als er iets niet werkt, en dat kan met ieder apparaat gebeuren. zelf denk ik dat dit een goede laptop is voor jouw pricewatch: Acer Aspire V3-575G-55QP

• ard1998
Ik denk dat een hd 520 of hoger wel goed is, maar ik denk dat een gt940 optimaal is voor jouw budget/gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ik ga nog een keer vervelend zijn en vragen welke laptop je me zou aanraden als ik niet meer dan 550 euro uit wil geven. Dan heb ik een beetje een idee van de verschillen tussen een laptop van 550 en eentje van 700 euro. Dan kan ik zelf nog nadenken of ik dat extra geld er dan voor wil uitgeven.
sowieso al heel erg bedankt voor het reageren tot nu toe.
ard1998 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:59:
Ik denk dat een hd 520 of hoger wel goed is, maar ik denk dat een gt940 optimaal is voor jouw budget/gebruik.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
ga je op termijn nog studeren? Wellicht anders even kijken wat je daar voor nodig hebt zodat je niet op korte termijn met een ander vraagstuk zit...

...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ben juist bijna klaar met studeren. De laptop die ik de afgelopen 4 jaar heb gehad is voor de studie geweest en de laptop die ik nu zoek is puur voor vrije tijd.
koentjuh1987 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:46:
ga je op termijn nog studeren? Wellicht anders even kijken wat je daar voor nodig hebt zodat je niet op korte termijn met een ander vraagstuk zit...

• ard1998
dan zie ik voor dat budget pricewatch: Lenovo Z50-75 80EC00GMGE (20 euro hoger in ruil voor veel performance tov de andere +/- 500 laptops,voor het geval dat je iets zwaardere games wilt gaan spelen)
Pagina: 1