Yoga laptops, mat of glans?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 14:16
Afgelopen week heb ik via iBood een Yoga 3 14 80JH00QHNX ontvangen en een Asuslaptop. De Asus bleek toch wel een bakbeest (ondanks de Ultraslim benaming), de Yoga 3 14 heeft voor mij twee nadelen:

- glanzend scherm: toch wel erg nadelig met name i.c.m. het wat donkere scherm van deze laptop
- touchscherm werkt niet goed :| (in laptopstand doet de helft van het scherm niet)

Beide gaan dus retour.

Maar zo'n laptop/tablet vind ik toch wel geinig, lekker dun, licht, en nu zit ik te kijken naar andere modellen
https://tweakers.net/pric...are/480530;480529;517647/

Deze bijv.
Lenovo Yoga 700-14ISK 80QD0090MH
Net effe wat meer power en ruimte op de SSD

(Bij de Acer staat "azerty" toetsenbord :/ dus die iig ook niet)

Echter: eigenlijk bij alle modellen (ook bij de Lenovo Yoga 3 14 (80JH00QHNX) die ik nu retourneer omdat het scherm niet goed werkt) staat dat deze een mat scherm hebben, maar ik geloof er niks van aangezien ik verder bij alle reviews en zo (al kan ik niet elk model vinden) lees dat deze dingen een glans scherm hebben

De vraag is dus: hebben al die Yoga's hetzelfde (donkere) glans scherm? Of zijn er daadwerkelijk modellen met een mat scherm?

Of is het een idee om op ebay een mat screenfolie te scoren (of is dat icm de donkere schermen niet zo'n goed idee)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies voor laptops. Dus schopje naar LAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
zelf vind ik een alndend scherm wel fijn, maar ik wil je adviseren om http://www.laptopshop.nl/...-eee-pc-1005pe-blauw.html door te lezen voor een goed advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Bedankt. Ik denk dat t uiteindelijk wel went, glans. Ik wil toch wel graag een touchscreen 2in1 laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-08 21:30
Kijk ook even in de thin and light thread, staan goede alternatieven met betere specs / prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hmmm..net een topic aangemaakt ;) tnx ga ik doen

Hmm..ik zie een focus op <14inch. Ik vond de Lenovo 14" al aan de kleine kant als werkscherm

[ Voor 50% gewijzigd door Stefke op 18-07-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje dat misschien niet helemaal binnen dit onderwerp valt, maar wel over dezelfde laptop gaat. . Ik was op zoek naar reviews over de Lenovo Yoga 3 14 (80JH00QHNX) en kwam op dit forum terecht. Waar ik benieuwd naar ben is de accuduur. In de beschrijving staat: tot 8 uur, zonder tussentijds opladen. Maar net als dat er bij de specificaties staat dat hij een mat scherm heeft, wat niet zo blijkt te zijn, ben ik ook bang dat de accu niet zo lang mee gaat als er beweerd wordt. Wat is jouw ervaring met de Lenovo Yoga 3 14 (80JH00QHNX) en de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb deze laptop niet echt in gebruik gehad en retour gestuurd (Ik heb nu een HP spectre)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:37
Alle yoga's hebben geen mat scherm. Ze zijn wel ontspiegeld maar glanzen wel.

Alle notebooks met Touch hebben een glanzend scherm.
Pagina: 1