Hoe kan je snel alle foto's van je iPhone afhalen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Met de iPhone 6 is foto's verwijderen wel erg moeilijk. Ik heb net 10 minuten foto's geselecteerd; en ze daarna verwijderd. Wat een k*t klusje. Dit moet toch handiger kunnen?

Achtergrond:
Photos voor OSX El Capitain heeft niet een "delete optie" bij het importeren. Tenminste, ik zie hem niet. Image capture heeft ook geen delete knopje meer. (dat was vroeger zo'n rood dingetje). -- iOS 9.3.2 & OSX El Capitain 10.11.5

Beste antwoord (via iBurger op 01-07-2016 16:41)

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Verder is het ook gewoon mogelijk om 1 foto te selecteren via de iPhone en vervolgens de foto's af te swipen zonder het scherm los te laten. Binnen enkele sec. zijn alle foto's geselecteerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Je kunt toch hele momenten selecteren?
Fotos app -> Foto's (links) -> Selecteer -> druk op selecteer per moment.
Hij groepeert per locatie/sessie.

Of aansluiten op USB, en via Mass Storage verwijderen. Op Windows werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@jeroen3: Hartelijk dank voor je reactie. Met moments ben ik nog steeds vrij lang bezig. Met image capture (~ mass storage, bijna hetzelfde), krijg ik het niet voor elkaar. Misschien moet ik hem gewoon als een USB stick benaderen; en dan alles weggooien. Ik ga eens kijken of dit mogelijk is.

Dank je voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55
Je kan toch gewoon in photos CMD-A doen, dan rechtsklikken en delete kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7F3FSCEZky0nTQqzL6KVO5kd/full.png

[ Voor 25% gewijzigd door Archie_T op 01-07-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bedoel je met 'afhalen' het kopiëren van foto's van je iPhone naar een computer, of het verwijderen van foto's van je iPhone (waar het hier op lijkt)?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
Mocht je je foto's snel willen kunnen overzetten naar een HD, kun je misschien deze tool gebruiken: https://itunes.apple.com/...transfer/id380326191?mt=8

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Verder is het ook gewoon mogelijk om 1 foto te selecteren via de iPhone en vervolgens de foto's af te swipen zonder het scherm los te laten. Binnen enkele sec. zijn alle foto's geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
@robcoenen, zo simpel... ctrl*+shift door vasthouden en slepen. Waarom wist ik dat niet |:(
niet te hard drukken, want dan opent de 6s de foto...

*cmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Daedalus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:32:
Bedoel je met 'afhalen' het kopiëren van foto's van je iPhone naar een computer, of het verwijderen van foto's van je iPhone (waar het hier op lijkt)?
Dit is mijn proces:
1. Alles importeren met Photos.
2. Daarna allemaal foto's weggooien op de iPhone. Als je 40 "moments" hebt, dan duurt dit wel even.

@Deadulus:
Ik zie die optie niet bij bij Photos staan! Sorry, misschien ben ik een beetje blind. Mijn screenshot laat het "import tabje". CMD+A lukt wel! Weggooien van de fotos op de iphone niet.

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/mu7bNX.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door iBurger op 01-07-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
robcoenen schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:03:
FUCKING WOW!

Dat werkt fantastisch! Thanks!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

[ Voor 8% gewijzigd door iBurger op 01-07-2016 16:42 ]

Pagina: 1