Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van de samsung galaxy s5 neo.
Nu viel me eigenlijk gelijk iets op, en dat is dat de home knop er wat scheef in zit.
Nu heb ik al een glas screenprotector erop zitten waardoor het wat moeilijk te laten zien is.
Maar je krijgt ongeveer dit effect (plaatje van internet)
Zoals je ziet gaat de linkerkant iets omhoog en de rechterkant iets omlaag.
Ik moet eerlijk bekennen dat het op de foto wat minder erg lijkt maar je ziet in het echt toch duidelijk dat hij ietjes scheef zit.
Misschien vinden jullie mij een "zeikerd" maar toch irriteer ik me er (nu nog) aan.
De knop zit dus wel in het vak maar links komt de knop tegen de bovenkant en rechts tegen de onderkant.
Dan komt hij automatisch wat scheef te zitten.
Hij werkt overigens wel perfect verder!
Ik heb al geprobeerd hem recht te wrijven maar dat lukt niet.
Nu heb ik de volgende vragen:
- Is dit een reden om hem bij samsung te laten "maken"?
- Als samsung er iets aan zou doen, moet hij dan ver uit elkaar om bij die knop te komen?
- Hoe zit die knop normaal vast, is dat met schroeven of wordt dat ergens in geklikt, ik kan namelijk alleen info over de s5 vinden en niet over de s5 neo?
- Komt dit vaker voor en moet dit als "normaal" worden gezien?
- Wat is jullie mening hierover, zouden jullie hier iets mee doen of maakt zoiets jullie echt totaal niet uit?
EDIT
Even foto's van mijn eigen telefoon gemaakt om te laten zien hoe het bij mij is.

Moet je niet letten op die glas screenprotector hoor
Nu viel me eigenlijk gelijk iets op, en dat is dat de home knop er wat scheef in zit.
Nu heb ik al een glas screenprotector erop zitten waardoor het wat moeilijk te laten zien is.
Maar je krijgt ongeveer dit effect (plaatje van internet)

Zoals je ziet gaat de linkerkant iets omhoog en de rechterkant iets omlaag.
Ik moet eerlijk bekennen dat het op de foto wat minder erg lijkt maar je ziet in het echt toch duidelijk dat hij ietjes scheef zit.
Misschien vinden jullie mij een "zeikerd" maar toch irriteer ik me er (nu nog) aan.
De knop zit dus wel in het vak maar links komt de knop tegen de bovenkant en rechts tegen de onderkant.
Dan komt hij automatisch wat scheef te zitten.
Hij werkt overigens wel perfect verder!
Ik heb al geprobeerd hem recht te wrijven maar dat lukt niet.
Nu heb ik de volgende vragen:
- Is dit een reden om hem bij samsung te laten "maken"?
- Als samsung er iets aan zou doen, moet hij dan ver uit elkaar om bij die knop te komen?
- Hoe zit die knop normaal vast, is dat met schroeven of wordt dat ergens in geklikt, ik kan namelijk alleen info over de s5 vinden en niet over de s5 neo?
- Komt dit vaker voor en moet dit als "normaal" worden gezien?
- Wat is jullie mening hierover, zouden jullie hier iets mee doen of maakt zoiets jullie echt totaal niet uit?
EDIT
Even foto's van mijn eigen telefoon gemaakt om te laten zien hoe het bij mij is.

Moet je niet letten op die glas screenprotector hoor
[ Voor 10% gewijzigd door knorde op 01-07-2016 20:17 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl