Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maker Indiegame bericht

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
In een uitgebreid bericht op Steam meldt David Prassel van Trek Industries dat hij bewijs van Activision ontvangen heeft dat er overduidelijk onderdelen van The Orion Project geript zijn
Jullie bedoelen Call of Duty :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Neenee, ik bedoelde wel degelijk dat onderdelen van The Orion Project geript blijken te zijn van Activision-content, wellicht zijn die geript van Call of Duty, maar dat staat niet letterlijk in die passage van Prassel. Ik begrijp de verwarring en heb het wat anders omschreven: nieuws: Maker indiegame ontslaat ontwerper wegens kopiëren CoD-wapens

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Olaf schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:21:
Neenee, ik bedoelde wel degelijk dat onderdelen van The Orion Project geript blijken te zijn van Activision-content, wellicht zijn die geript van Call of Duty, maar dat staat niet letterlijk in die passage van Prassel. Ik begrijp de verwarring en heb het wat anders omschreven: nieuws: Maker indiegame ontslaat ontwerper wegens kopiëren CoD-wapens
Beter d:)b

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)