Toon posts:

Radeon & Win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu windows XP 2495 en wat me echt enorm opvalt is dat de beeldkwaliteit ontzettend vooruit gegaan is.

Dvd's kijk ik bv nu op 1152 * 864, 32 bits, en deze zijn echt haarscherp.

Lijkt dit maar zo of hebben meer mensen dat ervaren. Voorheen had ik windows 2000.

Verwijderd

hey, misschien kun je me helpen.

ik heb alle geforce kaarten gehad, en iedere keer loopt 't vast... kon geen enkele aan de praat krijgen.

maar ik zie dat je ongeveer dezelfde configuratie hebt als die mijne :)

wat vind je van de ATi RadeOn? doet ie 't goed? met name onder win2k? Unreal Tournament?? hoeveel fps haal je? en doet ie 't ook goed in GP3.

en wat is 't max. res. in Windows ? en met welke refresh rate kun je 1280 x 1024 32 laten draien.

alvast bedankt.

Verwijderd

ben je er nog!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 08:27 schreef theone het volgende:
ben je er nog!
Check je mail even bij zonnet.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Krijg je de 1280*960 resolutie werkend op WinXP, en hoe zit het met de performance in games enz...? Werkt de TV out naar behoren? Gebruik je de WinXP drivers of gewoon Win2k drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 13:07 schreef Martijn het volgende:
Krijg je de 1280*960 resolutie werkend op WinXP, en hoe zit het met de performance in games enz...? Werkt de TV out naar behoren? Gebruik je de WinXP drivers of gewoon Win2k drivers?
Resolutie heb ik nog niet geprobeerd maar dat moet wel lukken hoor. Heb wel 1280 * 1024 draaiend getest hier en dat gaat ook.

Ik vind de preformance prima, alhoewel ik nog niet echt met spellen aan de gang ben gegaan.
Ook de tv-out ben ik nog niet aan toe gekomen.

Zal ik later wel wat over posten !

P.s. ik gebruik de ati drivers.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Je moet natuurlijk wel je sig even aanpassen :)

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

XP maakt o.a. gebruikt van alpha blending op de desktop en een nieuwe render engine, vooral de nieuwe VGA kaarten zullen een veel beter beeld onder XP geven.

Voor laptops is de resolutie naar verluid zelfs 2x beter als onder 9x of 2K

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Pagina: 1