Toon posts:

Macbook Pro toetsen vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben van plan mijn MacBook Pro mid 2012 aan mijn Finse vriendin te verkopen. Probleem is echter dat het toetsenbord een andere layout heeft dan wat Finnen gewend zijn. Nu is mijn vraag; is er een manier om de symbolen op de toetsen aan te passen dmv vervangen van toetsen? Of nog liever, dmv stickertjes?
Zo ja; wat is een goede site om daaraan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:36
Zucht... Echt he...!?
Beetje Google'n heeft niemand kwaad gedaan. 5 minuten werk!! :?

INFO
VIDEO
EBAY

8)7

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 02:23:
Beste,

Ik ben van plan mijn MacBook Pro mid 2012 aan mijn Finse vriendin te verkopen. Probleem is echter dat het toetsenbord een andere layout heeft dan wat Finnen gewend zijn. Nu is mijn vraag; is er een manier om de symbolen op de toetsen aan te passen dmv vervangen van toetsen? Of nog liever, dmv stickertjes?
Zo ja; wat is een goede site om daaraan te komen?
Beste Tichman,

Tweakers is geen helpdesk waar je gewoon je vraag dumpt zonder zelf wat moeite te doen. Wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We verwachten hier op GoT wel enige mate van eigen inzet. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar als je je topicstart in Google gooi, vind je al de nodige mogelijkheden. Dit topic gaat derhalve op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst Het algemeen beleid #quickstart nog 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.